• Äldre 20 Aug 18:57
    1372 visningar
    0 svar
    0
    1372

    Se upp för saltade räkningar

    Besviken   Fy sjutton för oärliga företag. Hur i hela friden kan man som företag lägga på personaltimmar som man inte har beställt och sedan säga att man som kund bara hittar på. Hur kan man salta en räkning och sedan skälla ut kunden för att man vill ha upprättelse? Hur i hela friden kan man som företag lägga på tid som man inte har beställt och sedan säga att kunden bara hittar på. Dessutom för sådant som ingick i offerten redan, alltså ta betalt för samma sak 2 gånger. Sedan skulle personalen ha dukat av, pyttsan det gjorde nästa bara våra ärade gäster, fast de kanske ingick i personalen? Sedan att skicka folk som inte vet vad de ska göra, varför tar man då och anlitar ett företag? Personal som sedan klagar över vårat upplägg till våra gästerna. Jag trodde att man kunde skapa sitt eget bröllop, som man vill ha det själv, tydligen helt fel av oss. Jag tycker att man ska kunna lita på att de kan sin sak. Hur Banken Bar & Brasserie i Falun kan ha kunder förstår jag inte, när man saltar en räkning och sedan skäller ut kunden för att man vill ha upprättelse? Både ägare och personal vi pratat med lika otrevliga. Skriker och skäller i telefonen, lyssnar absolut inte på vad vi säger. Det går absolut inte att prata med dem.
    Så se för gud skull till att inte ha med Banken Bar & Brasserie i Falun att göra, där finns absolut inte tanken: ?Kunden framför allt Okej en (ett) rätt fick vi (alltså maten) men sen blev det bara fel. Tur att det finns så mycket ärliga och bra företag i övrigt för det här kommer vi aldrig att ha kontakt med igen.
    Skulle någon mot förmodan kontakta dem så för guds skull få allt på papper. Läs igenom allt 300 ggr, de skriver tydligen sådant som inte står också. Tro inte heller att det räcker med en telefonkontakt, om ni nu kommer fram över huvud taget. Det var där som vi gjorde vår tabbe, trodde faktiskt man kunde lita på en kompletterande beställning där men absolut INTE. Läs igenom allt ni hittar som t.ex deras hemsida. Personalen vet tydligen inte vad som gäller så det måste man som kund veta själv. Ja det är ju i alla fall sant att man lär sig av sina misstag, det här gör jag aldrig om. De kallar oss ärliga men har själv personal som inte står för vad de säger/har sagt. Jag är inte så´n, jag står för vad jag säger, tycker inte om folk som vänder kappan efter vinden. 
    Dela gärna detta så fler slipper att råka ut för samma sak.
Svar på tråden Se upp för saltade räkningar