• Äldre 20 Aug 01:57
    2359 visningar
    21 svar
    21
    2359

    Köpes: Köpes: Boho chic/Vintage saker

    Letar efter dekorationer i boho/vintage stil till mitt bröllop nästa sommar tex dukar, vaser, karaffer, ljuslyktor, bordsdekorationer m.m. Det mesta är av intresse :) Känner du att du har något som skulle passa är det bara att höra av sig :D Finns för övrigt i skåne.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-06 08:59
    annabom@passagen.se

  • Svar på tråden Köpes: Boho chic/Vintage saker
  • Äldre 20 Aug 13:34
    #1

    Jag har 4 tärningar som vi hade framför oss på bordet. Jag har också 12 små lyktor som kanske kan vara intressanta?



    MVH
    Jenny

  • Äldre 20 Aug 23:14
    #2

    Absolut :) Hur mycket vill du ha för dem?

  • Äldre 21 Aug 09:19
    #3

    Hej,

    Tärningarna: 50kr
    Lyktorna: 15kr/st eller 150kr för alla.

    Frakt tillkommer!

    /Jenny

  • Äldre 22 Aug 00:27
    #4

    Låter helt klart intressant :) Vet du vad frakten kommer att gå på? Kan pm mig här eller maila på annabom@passagen.se också om du föredrar det :)

  • Äldre 23 Aug 08:38
    #5

    Puff :)

  • Äldre 30 Aug 11:36
    #6

    Puff igen :)

  • Äldre 31 Aug 07:40
    #7

    Vårt bröllop är i oktober och jag kan kolla vad vi har "kvar" efter det. Har samlat ihop en hel del vaser och ljuslyktor mm. Återkommer helt enkelt!

  • Äldre 31 Aug 09:05
    #8

    Låter kanon duochjag och grattis i förskott! :)

  • Äldre 1 Sep 21:37
    #9

    Är ni intresserade av glasflaskor med patentkork har vi 23 st (Ikea), 20 har just nu etiketter men dessa kan tas bort alt klistras över med foto av er istället (Ni kan få etikettpappret på köpet). Alla flaskorna har även spetsband runt hals eller "kropp".
    maila vid intresse: mikaela.bondesson@gmail.com

  • Äldre 2 Sep 00:05
    #10

    Låter absolut som något som kan vara av intresse :) Har du bilder? Min mailadress står ovan om du vill skicka bilderna dit istället för att posta dem här. Hör av mig via mail imorgon oavsett :)

    //Anna

Svar på tråden Köpes: Boho chic/Vintage saker