• Äldre 10 Aug 22:19
    3905 visningar
    13 svar
    13
    3905

    Fotograf i Göteborg

    Hej! Jag skall gifta mig i Göteborg 2015 och har börjat leta fotograf. När jag googlar så är det en djungel att hitta en fotograf tycker jag.
    Jag söker en lättsam fotograf som är duktig. Någon som verkligen kan lyssna på vad vi vill men som också kan komma med förslag och är lätt att prata med.
    Har ni några förslag, kanske någon som fotade på ert bröllop eller någon ni känner?
    Alla tips tas tacksamt emot!

  • Svar på tråden Fotograf i Göteborg
  • Äldre 10 Aug 23:08
    #1

    Www.jarlholt.com tar fantastiska bilder! Vi är även jättenöjda med Johanna Majkvist i Varberg

  • Äldre 11 Aug 10:22
    #2
  • Äldre 11 Aug 13:05
    #3

    Daniel Rix är kanon!
    www.rixfoto.se

  • Äldre 11 Aug 16:21
    #4
  • Äldre 11 Aug 17:15
    #5

    Hejsan Mathilda,
    Du är välkommen att kontakta mig och berätta vad ni vill och hur du ser på er bröllopsdag. Du kan titta runt på min hemsida www.sandrajensen.se och maila mig på foto@sandrajensen.se
    Lite nytt från sommarens bröllop ligger under bloggen.
    Ser fram emot ditt mail,
    Fotograf Sandra Jensen


  • Äldre 15 Aug 12:00
    #6
  • Äldre 16 Aug 00:21
    #7

    Hej Mathilda!

    Jag heter Kristina och jag är en bröllopsfotograf, har min bas i Göteborg och reser över hela Sverige på jobb.
    Du får gärna kontakta mig om du gillar mina bilder och är intresserad av att boka mig som er bröllopsfotograf.

    Portfolio / gillasidan:
    www.kristinamalmqvist.com
    www.facebook.com/fotografkristina

    Ha det så fint och hoppas att vi hörs!
    info@kristinamalmqvist.com

    Kristina

  • Anonym
    Äldre 15 Sep 21:40
    #8

    Hej.

    www.enstudio.se

    Hälsning
    Maiwand

  • Anonym
    Äldre 16 Sep 19:01
    #9

    Vi kan rek våran fantastiska fotograf anettebruzan.com
    Med vänlig hälsning, Pia

  • Äldre 16 Sep 21:00
    #10

    Jenny Blad! Hon har fotat oss inför vårt bröllop och hon är sjukt duktig och lättsam! Hon fick oss att slappna av och gjorde det hela väldigt roligt - inte så lätt med min kille som hatar att bli fotad! Kolla på hennes bilder -

    www.jennyblad.se

  • Äldre 24 Sep 10:48
    #11

    Jag fotograferar och gör hår 
    www.orjanjakobsson.com sidan är dock under uppbyggnad

  • Äldre 18 Oct 13:13
    #12

    Åh så kul att höra om bröllop i Göteborg Mathilda!

    Jag är bröllopsfotograf med bas i just Göteborg som gärna skulle hjälpa er! Vill tro att jag både kan lyssna på mina brudpar och komma med egna idéer! Hoppas jag får höra från er!

    amandafalkman.se/wedding

  • Äldre 6 Nov 12:51
    #13
    Hej,

    Jag förmedlar bröllopsfotografer över hela Sverige till bra priser. Besök vår hemsida och skicka en bokningsförfrågan om ni är intresserade. 


    Mvh, Jocke Larsson
    Fotografagent - www.vigas.se
Svar på tråden Fotograf i Göteborg