• Aline83

    Aludden, Nääs

    Hej!

    Undrar om någon av er haft er bröllop eller skall ha det i Aludden eller Nääs i Lerum?

    Vi funderar på att ha vårt på något av de ställena men har förstått att det är ganska dyrt, vad har ni fått för prisföslag eller om ni kanske hittat något ännu bättre ställe som ni vill dela med er av?

    Alla tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Aludden, Nääs
  • Chli

    Hej!

    Vi har precis bokat Villa Vanhem på Nääs slott. Det är inte särskilt billigt men det ingår såpass mycket att vi valde bekvämligheten, dessutom är det ju ett otroligt vackert ställe att gifta sig på!=)

  • Aline83

    Chili, vad är d som ingår o vad kostar d? Själv vart nyfiken på Nääs iom att vi bor så pass nära...

  • Chli

    Vi betalar 1395 per person och då ingår hela huset vänhem (12 bäddar) dukning, stolsöverdrag, fullservice med personal, tre rätters meny, bar personal fram till typ 00.00 och bröllops tårta. Finns säkert billigare någonstans men vi föll helt för läget och omgivningarna:)

  • Aline83

    Bar oxå? Kör ni med öppen bar då eller får gästerna betala själva? med tanke på hur mkt d e som ingår så va d inte såå farligt dock!

  • Chli

    Jag har för mig att barpersonalen ingår men vi får köpa drycken själva. vilket också var ett skäl till att vi valde nääs. Vi vill kunna bjuda på fri bar och då är det mycket billigare att åka ner till tyskland och köpa allt själva:) Jag tycker att det är ett helt okej pris, jämfört men många andra liknande ställen. Efter 00.00 får vi betala 1000 kr/h vi vill ha barpersonalen kvar. 

Svar på tråden Aludden, Nääs