• Äldre 9 Aug 14:33
    4184 visningar
    14 svar
    14
    4184

    Säljes: Romantisk dekoration i vintagestil

    Till fördrinken: 20 st champagneglas:(skickas ej) 200 :-

    För fotobåset: Vintageram samt roliga skyltar, mustacher, hattar, läppar etc. (skickas ej)100 :-

    För dukningen:
    - Ca 60 glasburkar och flaskor med spets och jutetråd, några i korall samt mintgröna band och pärlor. Kan användas som vaser och ljuslyktor. (skickas ej) 300 :- för alla
    - Egengjorda löpare i juteväv, 11 stycken 3-4 meter långa, ca 37 cm breda. Endast sydda på kortsidorna. 300 kr för alla (tyg köpt för ca 800)
    - 15 spetsdukar i olika storlek och form, vita och cremefärgade. Köpta för ca 300, säljes för 80 kr. Jättefint att lägga ovanpå juteväven.

    Istället för gästbok:
    Ca 85 st vykort med gamla motiv, 1920-1960tal. Låt gästerna välja sitt eget kort, skriva en personlig hälsning och lägga i en fin gammal resväska, eller sätta upp på en anslagstavla. 100 :-

    Blandat pyssel:
    - Pärlor i vitt ich mintgrönt, använt ca 1/3. 50 kr
    - Knappnålar pärlor ca 150 st, superfint till fotoväggen, äktenskapsråden etc 20 kr
    - Tylltyg i cremevitt: 2 st 10 meter långa, några små hål och någon liten fläck men inget som syns om de ska användas för exempelvis dekoreing av tak eller vägg. Köpt för 500 kr, säljes för 100 :- (för båda). 
    - 12 små rosa pappersrosor, fint att sätta i tylltyg 20 :-
    - 8 ljuslyktor med värmeljus i rosa och ljusgrönt. (skickas ej) 50 kr för alla
    - Godisskål (skickas ej) 30 kr
    - Spets och jutetråd 50 :-
    - Spetspapper 10 cm i diamteter, 100 st. 30 : -

    Tre bröllopstidningar från 2014 50 kr

    Eller 1000 kr för allt! Hämtas i Uppsala (vissa av sakerna kan skickas, då tillkommer porto)

  • Svar på tråden Romantisk dekoration i vintagestil
  • Äldre 9 Aug 15:13
    #1

    Hej! 

    Jag är intresserad av att köpa en del grejer om de finns kvar :) 

    Bland annat ljuslyktorna, rosorna, spetsen... 

    Mejla mig gärna på sol.klara@hotmail.com 

  • Zettis
    Äldre 10 Aug 14:02
    #2

    Hej, Jag är intresserad av följande:

    - 15 spetsdukar 
    - Knappnålar pärlor 
    - Tylltyg i cremevitt
    - Spets och jutetråd 
    - Spetspapper 

    Vill gärna få det skickat. 
    vänligen malin
    halsomalin@gmail.com

  • Äldre 10 Aug 20:46
    #3

    Har mailat dig Malin!

  • Äldre 11 Aug 18:50
    #4

    Hej!
    Är också intresserad av en massa saker. Ska till Uppsala på onsdag om inte sakerna är slut så skulle kunna hämta en del då.

    Du får gärna mejla mig om sakerna finns kvar: josefinsundholm24@gmail.com

    / Josefin

  • Äldre 11 Aug 21:34
    #5

    Jag är också intresserad av en del grejer, bor i Sigtuna så kan komma förbi ganska lätt. Maila mig på s_tengmark@hotmail.com om det finns nåt kvar. 
    Mvh
    sofie 

  • Äldre 12 Aug 10:52
    #6

    Mailat er!

  • Zettis
    Äldre 12 Aug 12:05
    #7

    Har svarat på ditt mail! :)
    /Malin

  • Äldre 16 Aug 08:57
    #8

    Jag är intresserad av  vintageramen och de roliga skyltarna. Finns de kvar? Du kan maila mig på alexandra_json@hotmail.com

    / Alexandra

  • Äldre 17 Aug 13:07
    #9
    FruMoberg skrev 2014-08-16 08:57:43 följande:

    Jag är intresserad av  vintageramen och de roliga skyltarna. Finns de kvar? Du kan maila mig på alexandra_json@hotmail.com

    / Alexandra


    Sålt tyvärr:(
  • Äldre 17 Aug 22:53
    #10

    Finns vykorten kvar? Maila mig isf idahubinette@hotmail.com

  • Zettis
    Äldre 19 Aug 12:25
    #11

    TACK för alla fina saker! :)

  • Äldre 19 Aug 15:40
    #12

    Är väldigt intresserad av vykorten, vi ska ha resetema på bröllopet och har letat överallt efter exakt sådana kort som du har!!! Om dom finns kvar är jag extremt intresserad! Min mail är: jonssonemilia@hotmail.se

    Om dom inte finns kvar, har du tips på vart jag kan hitta liknande??

  • Äldre 20 Aug 10:29
    #13
    inastina1 skrev 2014-08-19 15:40:20 följande:

    Är väldigt intresserad av vykorten, vi ska ha resetema på bröllopet och har letat överallt efter exakt sådana kort som du har!!! Om dom finns kvar är jag extremt intresserad! Min mail är: jonssonemilia@hotmail.se

    Om dom inte finns kvar, har du tips på vart jag kan hitta liknande??


    Tyvärr är de sålda:( Min man köpte dem på ebay från lite olika försäljare. Tror han sökte på vintage postcards eller något sådant! En del av dem var gamla kort, andra nya med gamla motiv. Dem köpte han från någon kinesisk leverantör.
  • Äldre 20 Sep 16:20
    #14

    Hej Ellinor!
    Har du sålt dina löpare i juteväv? Ær mycket intresserad! Kan du skicka till Malmø?

    Mvh, Ais

Svar på tråden Romantisk dekoration i vintagestil