• Äldre 30 Jul 13:19
    1857 visningar
    3 svar
    3
    1857

    Lillys Birger Jarlsgatan

    Hej! Är det någon som har erfarenheter av Lillis butik på Birger Jarlsgatan? Jag planerar att besöka dem i jakten på min drömklänning :)

    Vad tyckte ni om utbudet? Finns allt som finns på nätet i butik eller finns det mer?
    Hur var priserna? Har hört att de ska ha lite blandade priser, men på hemsidan är det nästan bara rea?

    Alla erfarenheter är välkomna! :D

  • Svar på tråden Lillys Birger Jarlsgatan
  • Himla
    Äldre 31 Jul 14:26
    #1
    Valencia skrev 2014-07-30 13:19:23 följande:

    Hej! Är det någon som har erfarenheter av Lillis butik på Birger Jarlsgatan? Jag planerar att besöka dem i jakten på min drömklänning :)

    Vad tyckte ni om utbudet? Finns allt som finns på nätet i butik eller finns det mer?
    Hur var priserna? Har hört att de ska ha lite blandade priser, men på hemsidan är det nästan bara rea?

    Alla erfarenheter är välkomna! :D


    Det är en jättefin butik, de har mycket mer än det som finns på nätet. Dessutom kan du hitta massor av fina klänningar på deras rea....deras hemsida gör inte alls butiken rättvisa. trevligaste butiken jag har varit i.
  • Plätti­s
    Äldre 31 Jul 14:50
    #2

    Jag har också varit där och provat! Bäst var att jag fick tid och ett mycket trevligt bemötande trots att jag ringde väldigt tätt inpå (ett spontant besök när jag befann mig i den landsänden Glad). 

    De hade massor av klänningar i butiken, och tjejen som hjälpte mig plockade fram massor som passade min kroppsform och var smakråd eftersom jag kom dit ensam. När jag gick därifrån hade jag inte köpt klänning, men visste vad jag ville ha och vad jag passar i.


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 1 Aug 10:00
    #3

    Vad kul att höra! Det blir att boka tid snarast då :)

Svar på tråden Lillys Birger Jarlsgatan