• FredrikaP

    Köpes: Brudklänning strl M köpes

    Hej!

    Jag letar efter en brudklänning i storlek Medium, ca. 38-40 beroende på modell. Klänningen jag letar efter bör ha snörning i ryggen, så den är lite flexibel i storleken, en del vidd i kjolen och helst någon form av axelband eller ärm (vi gifter oss i november...).

    Det är en fördel att kunna prova, så om den finns i Västra Götaland vore det toppen.

    Pris: Max 4000 kr

  • Svar på tråden Brudklänning strl M köpes
  • susannecg

    Hej!
    Jag har en klänning, men den har inga axelband/ärmar. Men du kan ju alltid köpa en bolero till istället.

    Det är en ny oanvänd chiffongklänning med lapparna kvar, köpt från en svensk butik. Snörning i ryggen och insydd underkjol.

    Finns i Göteborgs norra skärgård.
    Pris: 3000 kr.



    Hör av dig om du är intresserad.
    //Susanne

  • Hand i hand

    Hej! Jag har en brudklänning i tyll med jättefin vidd i kjolen. Storlek 36-38 med snörning i ryggen. Kinaklänning, men superfin. Finns i sthlm. 2000:-

    Kan ej lägga upp bild här, mkt märkligt.

    Men kan maila dig bilder vid intresse! Mvh

  • FredrikaP

    Tack, snälla, för era svar! Jag har fått tag på en klänning, men tack, som sagt, för att ni svarade.

  • jennyfridaeva
    susannecg skrev 2014-07-29 08:23:04 följande:

    Hej!
    Jag har en klänning, men den har inga axelband/ärmar. Men du kan ju alltid köpa en bolero till istället.

    Det är en ny oanvänd chiffongklänning med lapparna kvar, köpt från en svensk butik. Snörning i ryggen och insydd underkjol.

    Finns i Göteborgs norra skärgård.
    Pris: 3000 kr.

    Hör av dig om du är intresserad.
    //Susanne


    Hej, är klänningen kvar? =)
  • Hand i hand
    Hand i hand skrev 2014-07-29 11:31:15 följande:

    Hej! Jag har en brudklänning i tyll med jättefin vidd i kjolen. Storlek 36-38 med snörning i ryggen. Kinaklänning, men superfin. Finns i sthlm. 2000:-

    Kan ej lägga upp bild här, mkt märkligt.

    Men kan maila dig bilder vid intresse! Mvh


    Men jösses, snacka om att jag var trött när jag skrev detta. Det ska vara 1500:- 
    Ursäkta kapningen av tråden/annonsen men var tvungen att rätta mitt inlägg.
  • Olivia

    Hej jag har en helt ny klänning oanvänd väldigt vacker den är som en korsett fullt med pärlor och vid från höften böljande bakåt i släp med återkommande broderier med pärlor underkjol behövs knytband i ryggen kort slöja ingår..Måste ses!!!!!

    Säljer den för 4000 kr.Den kostar annars 9900kr

    Hör av dig om du är intresserad.Strl 36-40 beroende på band i ryggen.

    0708280317 Olivia

  • nika

    Hej!

    Jag säljer ny vit brudklänning st. 36-40, material: chiffong.
    3700 kr
    I priset ingång en klänning, en bolero i spets st. 36-40 och en underkjol (kan säljas separat). Setet är ny.
    Finns i Umeå.

    Mvh
    Veronika
    veni0011@student.umu.se

Svar på tråden Brudklänning strl M köpes