• Äldre 27 Jul 15:54
    3863 visningar
    8 svar
    8
    3863

    Priser till bröllopsbingo?

    Sitter o klurar ihop bröllopsbingo frågor till festprogrammet, men jag har lite funderingar kring de som får bingo. Ska bara den första få pris? Och vad kan ha för pris? Eller ska man strunta i priser helt?

  • Svar på tråden Priser till bröllopsbingo?
  • Äldre 27 Jul 16:04
    #1

    småpryttlar kan ju vara en ide och då kan fler få bingo. 

    Lagerhaus har ju en del ekivoka saker som snopp-pasta och förkläden med tryckta bröst och såna saker, kanske kan vara en kul sak som vinster? 

  • Äldre 27 Jul 18:17
    #2

    Hej!
    Vi kommer ha tipspromenad och det lag som vinner(max 4 personer) får ett litet paket med apelsinpraliner, ekologiskt chai-te och två sorters ekologisk choklad.
    Per paket betalade vi cirka 100 kr, vilket jag tycker är ganska lagom när det bara ska vara lite symboliskt. Vi slår in det med cellofanpapper med presentsnöre runt, och det blev helt okej :) Hoppas du hittar på något!

  • Äldre 27 Jul 18:58
    #3

    Tack så mycket för tipsen! Tror det blir lite roligare om det är fler som kanonmatch något. Var inne på lagerhaus hemsida i titta och såg massa av skoj saker :)

  • Äldre 28 Jul 20:55
    #4

    Vi hittade fina doftljus med kärleksbudskap på In & Finn som priser till vår bröllopstipsrunda.

  • Äldre 28 Jul 23:24
    #5

    Vi ramade in plojbilder/idolbilder på oss själva som vi delade ut till de fyra första som fick bingo! ???? Humoristiskt alltså!


  • Äldre 30 Jul 09:36
    #6

    Har just tänkt att just In & Finn eller Boutique Eden (typ liknande butik) brukar ha hur mycket små pryttlar som helst, måste bara ta mig in till Stockholm då först :)

    Ploj bilder lät ju annars väldigt roligt, vad tyckte era gäster om det?

  • Äldre 30 Jul 11:12
    #7

    Måste bara få fråga: vad är bröllopsbingo? :)

  • Äldre 8 Aug 10:05
    #8

    cecbj195 skrev 2014-07-30 11:12:25 följande:

    Måste bara få fråga: vad är bröllopsbingo? :)


    Det finns olika tolkningar på vad bröllopsbingo är.  Vi körde "lära känna bingo" eller "mingelbingo. som en rolig och isbrytar aktivitet under minglet. Det är alltid en succé! 
    Men jag tror även många kör en bingo bricka i typ sånghäftet vid middagen med olika saker som händer under festen. 

Svar på tråden Priser till bröllopsbingo?