• LochJ

    Säljes: Allt till ditt bröllop för fyndpris!

    Nu säljer vi det mesta som vi hade till vårt bröllop för oslagbart pris - se inspirationsbilder nedan!

    35 st knoppalakan IKEA, tvättade och vikta. Inköpspris 19:- st. Vi säljer dem för 12 :-/st eller alla för 400 :-

    Pärlrosa bordslöpare i silkestyg. 4 st à 2,5 m. 20 :- st eller alla för 50 :-

    2 st hjärtbågar i stål att klä med tex björkris för att hänga över brudparet på middagen. 40:- st eller båda för 70 :-

    Stolsrosetter i organzatyg. Färg champagne-rosa. Finns ca 130 st längder à 1,5 m. Inköpt på Partyproductions för 1500 :-. Alla längder säljes för 500 :- (!!!), kontakta mig för prisuppgift om färre antal önskas. 
    Vid köp av stolsrosetter SKÄNKES matchande tunna organzaband som vi band servetter med!

    Vitt organza tyg för draperingar och dekorationer av alla slag såsom taksegel. Ca 1,5 m brett. Finns totalt 50 m uppdelat på 6 stycken. Se bilder! Inköpt för 995 kr på Partyproductions. Allt tyg säljes för 400 :- (!!!)

    Vatten/vinkaraffer. 10 st. IKEA Lönsam. Inköpt för 15 :-/st. Alla säljes för 70 :-!
                                10 st. IKEA Korken. Inköpt för 19 :-/st. Säljes för 50%, 100:-

    Ljusstakar i glas. Finns 10 set, 3 ljusstakar i varje. IKEA Blomster. Inköpta för 99:- st. Säljes för 60 :- st eller alla för 500:- (!!!)

    Kandelabrar, 5-armade. 6 st. Alla säljes för 800 :- eller 150 :- st.

    Speglar för dekoration. 23 st. IKEA Lots. Inköpt för 69:-/4 st. Alla säljes för 200 :-

    Ett gäng små diamanter att strö över bordet. 20 :- eller skänkes vid köp av något ovan.

    Om du är intresserad av allt ovan så lovar jag ett OSLAGBART pris! Allt passar mycket bra ihop och blir en fin helhet.

  • Svar på tråden Allt till ditt bröllop för fyndpris!
  • LochJ

    Annanym:
    Det som är kvar är:
    - Dekorationsspeglarna (alla)
    - 4 st Kandelabrar
    - Vin/vattenkarafferna med kork
    - Ljusstakarna i glas (10st set)

    1000 kr och allt är ditt ! (400 kr billigare än priserna jag skrev i början!)

  • LochJ

    Elenaproblema. Vilka vaser var det du tänkte på? Och grejerna finns i Örebro. Kan ev tas till Uppsala i september!

  • Annanym

    Ska bara prata med min m2b också och se vad han säger först :P Finns det möjlighet att skicka sakerna också i så fall?

Svar på tråden Allt till ditt bröllop för fyndpris!