• Äldre 25 Jul 08:41
    1524 visningar
    2 svar
    2
    1524

    Frisörhjälp Ängelholm

    Hej, 

    Jag behöver hjälp med att hitta en frisör i Ängelholm som kan göra uppsättningar den 30 aug. Jag vet att det är "sent" ute. 

    Storyn är den att jag bokade frisör redan i november för mig och mina två tärnor och fick igår reda på att hon som skulle göra mitt hår ska göra mina tärnors hår EFTER mig. Jag tog förgivet att eftersom jag bokade på en salong med rätt så många anställda att jag och mina tärnor skulle få håret gjorda samtidigt så att vi blev klara i någorlunda tid. Men ack så fel jag hade :(. Frisören jag bokat förväntar sig alltså att jag ska sitta och vänta 2 timmar på att mina tärnor ska bli klara (efter mig), eller som hon sa "du kan ju åka hem själv och göra dig iordning". Det vill jag ju såklart inte på min bröllopsdag känner jag! När jag frågade om det fanns någon annan på salongen som skulle kunna göra mina tärnor snäste hon bara att det finns det inte. "Alla är upptagna eller lediga". Hon var varken förstående eller tillmötesgående. Så jag har inte någon lust till att börja min dag med henne. 

    Vi har vigseln redan vid 14:30 och känner därför att jag vill bli klar med håret innan lunch för vi ska fotograferas lite innan, sen måste jag hinna sminka mig osv. 

    Iallafall, det jag ville komma fram till var att jag letar efter ljus och lykta om det finns någon som kan rekommendera en salong i Båstad/Ängelholm. Känner mig lite ledsen i ögat om man får säga så över en så här "liten" grej.

  • Svar på tråden Frisörhjälp Ängelholm
  • Äldre 25 Jul 10:42
    #1

    Jag har bokat tid på Soul Skönhet i Ängelholm och har fått ett jättebra bemötande av personalen där. Jag har iofs konsultationen den 7e augusti (gifter mig 6e september) men de erbjuder både brud- och festuppsättningar och även make-up om man vill ha det. 

  • Äldre 25 Jul 10:48
    #2

    Toppen! Tack jag ringer och hör med dem!

Svar på tråden Frisörhjälp Ängelholm