• Äldre 7 Jul 20:23
    5642 visningar
    5 svar
    5
    5642

    Säljes: Massa dekorationer till Bröllop

    Har en del grejer över efter bröllopet som jag tänkte sälja. Finns en egen annons här på sidan även med stolsöverdrag och rosa rosetter (samfraktar gärna).

    Grejerna finns utlagda på flera sidor så de är först till kvarn som gäller. Grejernas skickas eller hämtas i Arvika/Värmland.

    Har ett 20 tal (kanske några till) egentillverkade värmeljushållare. 15kr styck + frakt Har även en hel förpackning + några lösa av dom glitterljusen som kan få köpas för 30kr plus frakt
    9 stycken pyntade "bordsplaceringshållare", vi hade 50 tals kändisar istället för nummer men dom bilderna går ju att ta ut och sätta i vad man själv vill.. Har 9 stycken och jag skulle vilja ha 10kr styck + frakt (Bling bling stenarna kostade lite och dom ser lika dana ut på baksidan)
    Bordsarrangemang i plast, använda en kväll så är så gott som nya! Ca 20x60cm. Pris 150kr styck + porto (Har 6st kvar)
    Hängblommor (plast) pris 130kr plus frakt (är 2 buketter som jag satt ihop)
    en 5 meters lång organza grej som man kan ha på honnörsbordet. Denna är helt ny i oöppnad förpackning (räckte med en för oss) pris 50kr + frakt (bild kommer från google och är ljusrosa precis som stolsrosetterna jag säljer)
    Har även ca 10 meter oanvänd bordslöpare i organza (ca 25cm bred) som jag tänkte mig 50kr + frakt (bild kommer från google)

    Har även 2 st ljusnät som kan blinka i olika hastigheter (eller fast sken), den ena är upplockad men oanvänd och den andra är använd några timmar under festen, jag använde den bakom duken på tårtbordet och de var verkligen en fin effekt. 50kr styck + frakt
    Har även 3 nya paket med silvrig sigill till limpistol (nypris är 69kr per paket men jag tar 30kr per paket + frakt) och en rulle med typ fiskelina med massa pärlor i olika storlekar här och där (helt ny) 2m 25kr + frakt

  • Svar på tråden Massa dekorationer till Bröllop
  • Äldre 9 Jul 19:10
    #1

    Hej!
    Jag köper gärna ljusnäten, om du har dom kvar?
    Maila mig gärna på camillalind73@gmail.com

    Hälsningar Camilla

  • Äldre 9 Jul 21:12
    #2
    Millis73 skrev 2014-07-09 19:10:09 följande:

    Hej!
    Jag köper gärna ljusnäten, om du har dom kvar?
    Maila mig gärna på camillalind73@gmail.com

    Hälsningar Camilla


    Tyvärr så blev dom sålda igår :(
  • Äldre 16 Jul 08:54
    #3

    Har fortfarande massa grejer kvar:)

  • Äldre 25 Jul 13:39
    #4

    Är intresserad av dekorationen till honörsbordet och 50 tals bilderna, vad skulle frakten bli? ev också stolsrosetterna hur många har du?

  • Äldre 27 Mar 09:18
    #5

    Hej :)


    Är intresserad av rosa banden till stolarna om du har 55 st kvar. Hör gärna av dig på Angelica.sundstrom2015@hotmail.com eller säkrast på min mobil 073-9632526.


    Med vänlig hälsning

Svar på tråden Massa dekorationer till Bröllop