• Äldre 3 Jul 16:31
    3443 visningar
    2 svar
    2
    3443

    Select Collection - Erfarenheter?

    Hej alla glada!

    Jag och min sambo har planer på att boka vår resa till Maldiverna via Select Collection då de kan erbjuda en helheltslösning med flyg samt bokning av fantastiskt vackra hotell. Har än då länge bara fått bra service men då det gäller så otroligt mycket pengar undrar jag om det är någon som har någon erfarenhet av dessa eller vet någon som bokat via dem? Vore guld värt att få veta.

    Tack på förhand!
    Michaela

  • Svar på tråden Select Collection - Erfarenheter?
  • Äldre 9 Jul 11:23
    #1

    Ingen som vet något? Tydligen är Sellect Collection moderbolaget och de som vi (eventuellt) bokar resan via heter Sellect Travels. Skulle kännas skönt om någon hade erfarenheter av dem. Vill inte gärna chansa när det gäller 100.000:- och uppåt..

  • Himla
    Äldre 9 Jul 17:32
    #2
    Michaelan skrev 2014-07-09 11:23:33 följande:

    Ingen som vet något? Tydligen är Sellect Collection moderbolaget och de som vi (eventuellt) bokar resan via heter Sellect Travels. Skulle kännas skönt om någon hade erfarenheter av dem. Vill inte gärna chansa när det gäller 100.000:- och uppåt..


    Om du vill kan jag kolla med mina föräldrar? De firade sin 40e bröllopsdag och av en händelse fick de tips om en resebyrå i Trollhättan som var bra på att anordna kryssningar. Så trots att de bor i sthlm ringde de och bokade en anpassad lyxkryssningsresa till karibien  och de var jätte nöjda. Tror inte de betalade 100.000 det låter galet mycket....
Svar på tråden Select Collection - Erfarenheter?