• Äldre 30 Jun 12:48
    2844 visningar
    6 svar
    6
    2844

    HJÄLP, vart hittar jag...

    Blått (gärna royal blå) satinband i 10 mm och 20-25 mm???
    På nätet eller butik runt Malmö. Ger upp själv :( har sökt överallt jag kan tänka mig!

  • Svar på tråden HJÄLP, vart hittar jag...
  • Alylly­ra
    Äldre 30 Jun 13:32
    #1

    Har du kollat Ebay?

  • Äldre 30 Jun 13:44
    #2

    www.etsy.com/listing/194488624/double-face-satin-ribbon-usd5-for-100&ga_search_query=satin+ribbon&ga_ref=auto4&ga_color=0cccf3&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery
    (9 mm, royal blue)

    www.etsy.com/listing/194580833/wedding-satin-ribbon-wedding-ribbon-100&ga_search_query=satin+ribbon&ga_ref=auto4&ga_color=0cccf3&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery
    (25 mm, royal blue)

    Finns säkert mer på Etsy om du kollar runt lite.

  • Äldre 30 Jun 19:59
    #3

    Jag är bara så jäkla dålig på engelska och törs knappt beställa från utländska sider...:/

  • Äldre 30 Jun 22:31
    #4

    ja, då blir det ju lite svårare. 

    Här hittar du lite olika band, men inte exakt den bredden:
    www.myheart.se/search.php&y=0&keyword=satin

    Ljusblå 10mm:
    www.ohlssonstyger.se/TriggerShop/Artikel/Sybehor/Band_och_spets/Satinband_10mm__-1_203_8051.aspx

    Du kanske kan be någon om hjälp att beställa från en utländsk sida? Annars återstår välsorterade tygaffärer, har inte koll i Malmö. Där borde finnas någon, eller i Köpenhamn, annars kanske du kan ringa och kolla om de har på Gittes tygkälla, utanför Kristianstad, www.gittes.se/

  • Äldre 30 Jun 22:31
    #5

    ja, då blir det ju lite svårare. 

    Här hittar du lite olika band, men inte exakt den bredden:
    www.myheart.se/search.php&y=0&keyword=satin

    Ljusblå 10mm:
    www.ohlssonstyger.se/TriggerShop/Artikel/Sybehor/Band_och_spets/Satinband_10mm__-1_203_8051.aspx

    Du kanske kan be någon om hjälp att beställa från en utländsk sida? Annars återstår välsorterade tygaffärer, har inte koll i Malmö. Där borde finnas någon, eller i Köpenhamn, annars kanske du kan ringa och kolla om de har på Gittes tygkälla, utanför Kristianstad, www.gittes.se/

  • Äldre 10 Jul 15:50
    #6

    Köpte just ett royalblått band på panduro ;)

Svar på tråden HJÄLP, vart hittar jag...