• Äldre 14 Jun 08:05
    2431 visningar
    9 svar
    9
    2431

    Fetlokaler i mitten av skåne

    Hej!!
    skkulle behöva lite tips om festlokaler kanske rent av också kunna gifta oss på plats .
    Vi vill inte ha något för dyrt utan lite lagom ,någon som har tips i närheten av eslöv??

  • Svar på tråden Fetlokaler i mitten av skåne
  • Anonym (E)
    Äldre 15 Jun 09:30
    #1

    Vi funderade på www.snogeloge.se/, men det var fullbokat de datum vi funderade på. 
    Bosjökloster är fint (www.bosjokloster.se), men kanske inte billigaste alternativet.
    Det beror ju lite på hur stort det behöver vara också, handlar det om 20 eller 150 personer?

  • Äldre 15 Jun 20:30
    #2

    Det blir c:a 40 gäster .
    Har varit inne på snogeloge men står inte så mkt information vet du ett ungefär pris där?
    Vet du hur lång tid innan man ska boka för att få den ?
    Finns det några andra ?

  • Anonym (E)
    Äldre 17 Jun 17:08
    #3

    Vi kollade i februari, och då var sommaren mer eller mindre uppbokad redan. Om jag minns rätt skulle det kosta 8000, inklusive en personal under kvällen.

  • Äldre 17 Jun 17:38
    #4

    vi kolla 10000 kosta det

  • Anonym (E)
    Äldre 17 Jun 17:44
    #5
    maddisen84 skrev 2014-06-17 17:38:52 följande:

    vi kolla 10000 kosta det


    Då har de väl höjt priset. Ändå inte superdyrt, jag har inte varit där och tittat, men tyckte att det såg väldigt charmigt ut på bilderna.
  • Äldre 1 Aug 12:05
    #6

    Hej! Vi funderar också på att hyra snogeloge till festen, vi ska gifta oss vår/sommar 2015. Vi kommer ha ca 100 gäster. Min fråga är om någon har erfarenhet av en vacker naturskön plats (gärna vid en sjö) för vigsel i närheten?

    Vi kommer ha många långväga gäster som behöver någonstans att bo, någon som har förslag på vandrarhem i närheten som rymmer mycket folk?

    Hälsningar Anna

  • Äldre 4 Aug 13:51
    #7

    Kollat Härkeberga slott?


    AnnaSimonsson skrev 2014-08-01 12:05:47 följande:

    Hej! Vi funderar också på att hyra snogeloge till festen, vi ska gifta oss vår/sommar 2015. Vi kommer ha ca 100 gäster. Min fråga är om någon har erfarenhet av en vacker naturskön plats (gärna vid en sjö) för vigsel i närheten?

    Vi kommer ha många långväga gäster som behöver någonstans att bo, någon som har förslag på vandrarhem i närheten som rymmer mycket folk?

    Hälsningar Anna


  • Äldre 4 Aug 13:51
    #8

    Häckeberga slott skulle det stå

  • Äldre 17 Oct 23:24
    #9

    Granbacken i Löberöd

    Vi har plats för upp till 300 ätande.

    Maila holmstrom.emma@hotmail.com om ni önskar bilder därifrån.

Svar på tråden Fetlokaler i mitten av skåne