• Äldre 11 Jun 11:46
    2472 visningar
    3 svar
    3
    2472

    Aruba?

    Har någon här varit i Aruba?vi har funderat på att åka dit i vinter på bröllopsresa.Ser väldigt fint ut,men finns det mycket att göra eller är det bara sol och bad som gäller?det är väl mest det vi är ute efter men kan vara kul om vi har lite möjligheter att göra något annat också

  • Svar på tråden Aruba?
  • Äldre 11 Jun 16:39
    #1

    Aruba är fint, men inte översållad med aktiviteter. Huvudstaden Oranjestad är vacker och Eagle Beach är fin. Åker ni dit rekommenderar jag att lägga några dagar på Curacao också. Det är en större ö med kristallklart vatten och Willemstad är en jättefin stad.

  • Äldre 11 Jun 17:13
    #2

    Vi kikade på Aruba men av de anledningarna som Marie Malmö föreslog valde vi istället grannön Curacao. Har vänner som åkte på bröllopsresa till Aruba och de var väldigt nöjda med stand och bad i 2 veckor men vi är lite mer aktiva och det var därför vi valde Curacao som har lite mer att göra.

  • Anonym (emma)
    Äldre 29 Jul 01:33
    #3
    Beccanli skrev 2014-06-11 11:46:06 följande:

    Har någon här varit i Aruba?vi har funderat på att åka dit i vinter på bröllopsresa.Ser väldigt fint ut,men finns det mycket att göra eller är det bara sol och bad som gäller?det är väl mest det vi är ute efter men kan vara kul om vi har lite möjligheter att göra något annat också


    Jag var på Aruba 2012 med familjen och så länge man gillar sol + bad är det ok. Annars tyckte jag att det var ganska tråkigt där. Det var bara stränderna som var fina. Det jag menar är att resan var för lång för att vara där då det finns finare och mer prisvärda platser att resa till!
Svar på tråden Aruba?