• Mooshi

    Köpes: Knoppalakan i Östersund

    Söker ca 45 knoppalakan i Östersundstrakten, gärna stolsrosetter också :) Färgtema är inte bestämt än så vilken färg du än har så kan det vara intressant :)

  • Svar på tråden Knoppalakan i Östersund
  • Millis73

    Hej
    Jag har vita stolsrosetter i organzatyg (90 st) men inga knoppalakan ännu. Min tanke är att vi kanske skulle kunna samordna på nåt sätt, låna, hyra eller köpa av varandra? Har märkt att det inte säljs så mycket begagnat av dylikt här i Jämtland. Jag finns i Duvedstrakten men är in till Östersund ganska ofta. Får du tag i lakan så är jag intresserad av dessa om du vill sälja dem vidare? Vi gifter oss på nyårsafton, när gifter ni er? Om något av detta är intressant så maila mig gärna på camillalind73@gmail.com

    Hälsningar Camilla

  • Lotta

    Jag är intresserad av att köpa loss både lakan och rosetter om ni vill sälja senare ????

    Mvh Lotta

  • Lotta

    Eller så kan jag tänka mig någon lösning om att köpa hälften eller dylikt.. ;)

  • Elenaproblema

    Jag bor också här i Östersund så det vore ju perfekt om man kunde hitta något system att köpa av varandra? Det kanske finnas andra saker ni vill bli av med efter bröllopet också? :) Jag gifter mig 11e juli nästa år.  

Svar på tråden Knoppalakan i Östersund