• Äldre 31 May 08:15
    1873 visningar
    8 svar
    8
    1873

    Säljes: Oanvänd Mori Lee brudklänning!

    Fantastisk klänning från Mori Lees brudkollektion 2014 säljes. Köpt på Preuve Couture i san Diego, Californien för 8995kr i mars 2014. Färg ivory. Storlek 8 ( passar en 36:a). Endast provad vid 2 tillfällen och säljs pga att din blivit för stor i storleken till stundande sommarbröllop. Säljs för halva priset eller lämpligt bud vid snabb affär! Finns i Tranås. Maila för bilder.

  • Svar på tråden Oanvänd Mori Lee brudklänning!
  • Äldre 31 May 13:58
    #1

    Vad heter modellen

  • Äldre 31 May 18:15
    #2

    Här är den!

  • Äldre 31 May 18:40
    #3

    Jag skulle lagt upp bild, men det unkar inte. Jag maila bilder om jag får din mail adress.

  • minche­91
    Äldre 3 Jun 14:26
    #4

    Hej ! 
    vill ni få fina bröllops bilder men ändå komma billigt undan, kan lova er
    att jag kommer ge full kärlek till er fina dag...

    tycker att det är onödigt att betala mycket pengar för bröllopsbilder eller vad man nu vill ha som ett minne på kort. Själv när jag skulle gifta mig letade jag efter fotograf men herre gud va dyrt det va och då kom jag och min man på att ta vårt foto till
    högre nivå och bevisa att man kan ta fina foto även om fotografen är billig..

    Vi har precis startat med öppnad sida och facebook sida tveka inte det minsta att
    kontakta <3 .. Lovar er ni kommer bara älska bilderna !!

    Här har ni Hemsidan !! 
    www.emy-photography.com/

  • Äldre 22 Jul 11:43
    #5

    Är intresserad av din brudklänning, maila mig på caroline_nolhed@hotmail.com om den finns kvar.

    Med vänlig hälsning, Caroline

  • Äldre 2 Jan 02:10
    #6

    vilken modell??

  • Äldre 2 Jan 10:28
    #7

    Skulle gärna också vilja ha bilder s.jenderklint@gmail.com

  • Äldre 2 Jan 11:10
    #8

    Jag vill gärna ha bilder med :)

    Orkiden@hotmail.com

    Mvh

    Kristina

Svar på tråden Oanvänd Mori Lee brudklänning!