• Koyal

    Säljes: Diverse bröllopssaker säljes

    Har olika saker kvar från bröllopet.

    - Finna oanvända skor säljes för 250 kr ex. frakt. De är i storlek 37 (Uk 4) och köptes från Asos men passade inte mig. Klackhöjd 8 cm.

    - Blomblad i mörkrosa och ivory (100 st valfri färg för 30 kr ex. frakt) Frakt för 100 - ca 400 blad är 30 kr med postens gröna förfrankerade påse.

    - Silkespapper i färgen Orange storlek 50 x 75 cm. 10 st 10 kr. (Ej med på bild).

    - Diverse olika bröllopstidningar 10 kr st ex. frakt. (Kan hämtas om man bor i Sthlm)

    - Underkjol med två ringar för bruden mellan storlek 34 - ca 38. 200 kr ex. frakt.

    - Oanvända organzapåsar i orange i storlek ca 7.5 x 9 cm. Har 35 st och säljer dem för 40 kr ex. frakt.


    - 8 st kandelabrar för 1000 kr. (Ej med på bild)

    - 4 st ljusstakar i glas. (Ser ut så här: guldfynd.se/media/5101068_front_normal.png) för 20 kr st ex. frakt.
  • Svar på tråden Diverse bröllopssaker säljes
  • Busmalle8487

    Hej 

    Jag är intresserad av bröllopstidningar. hur många har du ? för att jag är jätte intresserad av det eftersom jag håller på att planera mitt bröllop! 

    Jag ska till sthlm på onsdag på semester, var kan man hämta dem?

  • Koyal

    Jag tror jag räknade dem till mellan 10 - 20 st. Man kan hämta dem antingen i centrala sthlm eller norr om sthlm. Skicka meddelade till mig här på BT så får du mer info

  • Busmalle8487

    jag vill så fall ha alla tidningar , vad kostar det så fall om man köper alla tidningar?
    Var norr om sthlm kan man hämta dem ? vilken dag i veckan kan man hämta dem ? 

  • Koyal
    Busmalle8487 skrev 2014-05-25 19:52:35 följande:

    jag vill så fall ha alla tidningar , vad kostar det så fall om man köper alla tidningar?
    Var norr om sthlm kan man hämta dem ? vilken dag i veckan kan man hämta dem ? 


    Jag har räknat dem till 17 st. Vissa extra tjocka. Var kommer du att vara i Sthlm? Eventuellt kan jag möta upp dig. Onsdag, tors går bra. Ev andra dagar om det är bättre.
  • Busmalle8487

    Går det bra på onsdag? Kan vi mötas utanför Danderyds sjukhus? Jag kan ju ta ditt nummer ? Vet inte exakt vilken tid när eftersom jag åker från gbg eftersom jag ska på semester! Gissningsvis vid 3-4 är jag där!

  • Busmalle8487

    Går det bra på onsdag? Kan vi mötas utanför Danderyds sjukhus? Jag kan ju ta ditt nummer ? Vet inte exakt vilken tid när eftersom jag åker från gbg eftersom jag ska på semester! Gissningsvis vid 3-4 är jag där!

  • Busmalle8487

    Hej 
     kan du inte imorgon så jag kan jag hämta dem på söndag så fall ?

  • LochJ

    Hej!
    Har du kvar kandelabrarna och vart finns dem i så fall? Vi vill jättegärna köpa dem!
    MVH Lina

  • LochJ

    Kanon! Vi kan komma och hämta dem nästa vecka om du kan tänka dig att hålla dem?! Kan återkomma om dag - är det någon speciell dag av månd-onsdag som du kan?
    /Lina

Svar på tråden Diverse bröllopssaker säljes