• Svägerskan

    Hur ska jag överraska henne? Inte kul att bara så där och säga "hej". Möhippan är imorgon så snabbt svar tack!

    Nu behöver jag supersnabbt svar från er.
    I morgon är det dax för möhippa och jag kommer ansluta till denna lite senare då jag ska ta mig 35 mil för att komma dit.

    3 stycken ska kidnappa bruden, några till ska överraska på väg till första aktiviteten, spabesök och jag ska möta upp efter/under tiden de är på spaet.

    Nu undrar jag hur jag ska kunna överraska henne där?
    Inte så kul att bara stå utanför och säga "hej".

    Ska jag ringa spaet och fråga om man kan få komma in när de spaat klart och gör sig iordning eller ska jag överraska utanför...?

    Snälla har ni förslag?

  • Svar på tråden Hur ska jag överraska henne? Inte kul att bara så där och säga "hej". Möhippan är imorgon så snabbt svar tack!
  • Anonym (tärnan)

    Kan de inte gå på skattjakt och hitta dig? Typ att hon får tre lappar med ledtrådar eller saker hon ska göra och vid en station hittar hon dig med en lapp om nästa aktivitetet typ? :)

  • SofieJohnny

    Klä ut dig i en heltäckande maskeraddräkt och gå in och uppför dig lite jobbigt ^^

  • Svägerskan
    Anonym (tärnan) skrev 2014-05-09 07:54:33 följande:

    Kan de inte gå på skattjakt och hitta dig? Typ att hon får tre lappar med ledtrådar eller saker hon ska göra och vid en station hittar hon dig med en lapp om nästa aktivitetet typ? :)


    Tack för tipset.

    Har gjort kartor och skatten kommer va jag :)
Svar på tråden Hur ska jag överraska henne? Inte kul att bara så där och säga "hej". Möhippan är imorgon så snabbt svar tack!