• Melindrha

    Köpes: Brudklänning sökes!

    Hejsan!

    Jag söker en brudklänning i storlek 38. Jag är 171 cm utan klackar måste vara golvlång!

    Krav:


    Korsettsnörning


    Gärna bling bling


    Större kjol eller mermaid modell (inte helt rak) Och inte för enkel :)


    Spets är okej men absolut inte organza. Avskyr det materrialet. Någon som har nåt? Gärna i närheten av Östergötland så man kan testa :D

  • Svar på tråden Brudklänning sökes!
  • Irana Wilson

    Hej.

    Jag har en maggie sottero "Lara" i diamantvit som är insydd till storlek 34 men kan släppas ut till en 38:a Klänningen är från London så det är lite annorlunda med storlekar där. Finns i Eskilstuna. Hör av dig om du vill ta dig hit och titta/prova. Om du är intresserad, ta reda på kostnad för att släppa ut den hos sömmerska.

    Lycka till med brölloppet och klänningen och allt :)

  • Irana Wilson

    Hej.

    Jag vill ha 4000 för klänningen. Här är några bilder som jag hoppas visar klänningen från alla möjliga sidor. 

  • minche91

    Hej!
    Säljer min brudklänning mermaid om du är intresserade ? Storlek 38

  • Melindrha
    minche91 skrev 2014-05-09 19:28:05 följande:

    Hej!
    Säljer min brudklänning mermaid om du är intresserade ? Storlek 38


    Skicka gärna bilder på hela klänningen svårt att se med små bilder :)
  • AnnaH

    Hej,

    Jag har en klänning som jag säljer för 9500:- (nypris 16-18000 . Det är 2:a priset på årets Bröllopsmässa 2014 på Grand Hôtel, en äkta Madeline Gardner (vinstkvitto från Grand Hôtel finns).
    Leveranstiden var 20 veckor eftersom det är en exklusiv klänning, vi gifter oss i juni och skulle inte hinna få den i tid därför säljer jag denna.
    När jag fick meddelande att jag vunnit beställde jag den i stl 38 färg ivory. Eftersom den är oanvänd måste den sys upp nedtill av skräddare efter egen längd.

    www.morilee.com/bridals/bridal/1959

  • Silja
    Melindrha skrev 2014-05-08 17:43:21 följande:

    Hejsan!

    Jag söker en brudklänning i storlek 38. Jag är 171 cm utan klackar måste vara golvlång!

    Krav:


    Korsettsnörning


    Gärna bling bling


    Större kjol eller mermaid modell (inte helt rak) Och inte för enkel :)


    Spets är okej men absolut inte organza. Avskyr det materrialet. Någon som har nåt? Gärna i närheten av Östergötland så man kan testa :D


    Hej,

    Jag har en fantastiskt fint oanvänt brudklänning för storlek 38. Med korsettsnörning och bling-bling ;) Hälsningar, Silja

  • minche91

    Hej ! 
    vill ni få fina bröllops bilder men ändå komma billigt undan, kan lova er
    att jag kommer ge full kärlek till er fina dag...

    tycker att det är onödigt att betala mycket pengar för bröllopsbilder eller vad man nu vill ha som ett minne på kort. Själv när jag skulle gifta mig letade jag efter fotograf men herre gud va dyrt det va och då kom jag och min man på att ta vårt foto till
    högre nivå och bevisa att man kan ta fina foto även om fotorafen är billig..

    Vi har precis startat med öppnad sida och facebook sida tveka inte det minsta att
    kontakta <3 .. Lovar er ni kommer bara älska bilderna !!

    Här har ni Hemsidan !! 
    www.emy-photography.com/

    MVH
    Emy

Svar på tråden Brudklänning sökes!