• Sassa84

    Köpes: Söker "vanlig" klänning som brudklänning.

    Jag och sambon ska högst troligt gifta oss i hemlighet om ca. 2,5 veckor och jag behöver då en fin klänning! Vit och som kortast knälång på mig som är 177 cm lång. Hellång går bra men då ska den vara ända ner liksom. Storlek 42/44 skulle jag tro behövs.

    Jag var i alla butiker på köpcentrumet i närheten idag men det var så otroligt dåligt utbud med vita klänningar trots att det snart är studenttider!

  • Svar på tråden Söker "vanlig" klänning som brudklänning.
  • Tossen

    Jag säljer en fin "vanlig" brudklänning/långklänning. Kan skicka bilder om du vill, annars finns tråden under köp & sälk (Brudklänning köpt i New York) eller nått heter rubriken :)

  • Sassa84
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-05-05 22:36:48 följande:

    lite snabba länktips så är det nelly.com   zalando.com och  boozt.com 

    du kan välja "vit" i färgfiltret så kommer alla vita klänningar upp. 


    Har kollat men tycker att dom flesta klänningarna är alldeles för korta.. :(
    msE skrev 2014-05-05 23:09:50 följande:

    esprit brukar ha fina klänningar :)


    Var in där och det fanns typ ingenting! Jättetråkigt..
    Tossen skrev 2014-05-06 07:32:08 följande:

    Jag säljer en fin "vanlig" brudklänning/långklänning. Kan skicka bilder om du vill, annars finns tråden under köp & sälk (Brudklänning köpt i New York) eller nått heter rubriken :)


    Den var verkligen jättesnygg men både för liten och för dyr. Tack ändå! :)
    nykär skrev 2014-05-05 22:32:56 följande:

    Hej jag har en himla fin brud klänning i stl 42/44

    mail mig mariewall97@gmail.com

    så får du bilder går ej lägga upp dom här

    kram M


    Innan måste jag bara fråga priset på den? :)


  • Sassa84

    Glömde skriva att min budget är typ max 500:- för en "vanlig" klänning men kanske kan gå upp liiiite om det är en enklare brudklänning. :)

  • Nyfiken gul , nu fru

    Har du kollat Blocket och Tradera?  Finns ju mängder med klänningar där just nu under 500:ingen som är antingen rena brudklänningar eller bättre festklänningar. 

    Jag lägger inte in några annonser för det finns hur mycket som helst och jag vet inte vart du bor. Men sök gärna på "brudklänning" på blocket och välj hela sverige och billigaste först.  

    Annonser som legat ute länge kan du pruta rejält på.

  • Nyfiken gul , nu fru

    och tillägg... skräms inte av priser på blocket . Fundera på din egen smärtgräns för vad klänningen max får kosta och sen är det bara att börja pruta på dom priser du ser.

Svar på tråden Söker "vanlig" klänning som brudklänning.