• Äldre 18 Apr 16:05
    3302 visningar
    5 svar
    5
    3302

    Svulstiga bröllopsklänningar

    Jag ska inte gifta mig nu men en dag ska jag det och då vill jag veta vad som finns på marknande,, så vart hittar man de stoooora lyxiga och hollywood aktiga klänningarna?
    Jag är nog ute efter modell "bal" gärna med stenar, spets och dylikt alltså riktigt iögonfallande amerikaniserad dress! prinsessa klänning

    Hemsidor? butiker? Sverige? Utomlands?

  • Svar på tråden Svulstiga bröllopsklänningar
  • Äldre 18 Apr 16:16
    #1

    Dom finns väl överallt?


    I bröllopsbutiker, på nätet... 
    Ofta är det svårare att hitta en enklare klänning än en riktig super-overthetop-prinsessig ;) 


    Du har ju exempelvis disney-klänningarna


    www.disneyweddings.com/disney-boutique/bridal-gowns/


     


    Men annars hänger det nog mest på hur mycket du är villig att betala för klänningen.
    Den kan bli hur fluffig och extrem som helst - bara du har råd att betala för den...

  • Äldre 18 Apr 17:48
    #2

    här kan du välja på en del 

    www.jjshouse.com/se/Kl%C3%A4nningar-F%C3%B6r-S%C3%A4rskilda-Tillf%C3%A4llen-c3/?no_banner=1&ggntk=g&ggcid=42484135356&ggkey=%2Bkl%C3%A4nningar&ggpos=1t1&ggdev=c&ggdevm=&ggplm=&ggtgt=&gclid=CNnCnZix6r0CFWQDcwodzZ8Abw

  • Äldre 18 Apr 17:51
    #3

    www.dressfirst.com/se/Brollopsklanningar-c2/&ggcid=44366837415&ggkey=brudkl%C3%A4nning&ggpos=1t1&ggdev=c&ggdevm=&ggplm=&ggtgt=&gclid=COzp0Nex6r0CFeLVcgodMgcA9w

  • Äldre 18 Apr 17:55
    #4

    Går du i i en bröllopsbutik kan dom ju hjälpa dig också att beställa hem en sån klänning om det inte finns i lager i butiken.

  • Äldre 19 Apr 10:20
    #5

    Åhh tackar tackar för svaren =)

Svar på tråden Svulstiga bröllopsklänningar