• Äldre 16 Apr 22:01
    1481 visningar
    2 svar
    2
    1481

    Säljes: Hormonfritt elektroniskt preventivmedel

    Hej forumet!

    Jag vill sälja min LadyComp P-dator. Jag har tagit hand om min P-dator på bästa möjliga sätt och enbart använt den i ca 4 månader. Mätsensorn (termometern) är rengjord, men om det är så att man inte vill ha den så finns det möjlighet att beställa en helt ny på hemsidan (www.naturafemme.se/). Den skickas komplett med utskriven manual.


    Jag beställde den våren 2013, men den var i sin förpackning i 6 månader innan jag började använda den. Inköpspris 4000 kr.


    Lite om p-datorn.

    P-datorn Lady-Comp är ett säkert och hormonfritt preventivmedel helt utan biverkningar. Den ringar in din ägglossning och varnar dig under de dagar du är fertil. Du mäter temperaturen i munnen varje morgon när du vaknar och får direkt en fertilitetsprognos som du kan lita på.

    Med Lady-Comp får du avancerad statistik och full koll på din menscykel. Den leveraras med ett uppladdningsbart batteri och det finns inga löpande kostnader. Du får ett hormonfritt och säkert preventivmedel som håller i minst tio år.


    Du har en basaltemperatur i kroppen som förändras under menscykeln enligt ett visst medicinskt mönster. Detta mönster kartlägger Lady-Comp och lär sig känna igen. På så sätt kan p-datorn varna dig under de dagar du är fertil, vilket enbart är ett par dagar varje månad. Under resterande dagar är du naturligt skyddad."




    //Mini

  • Svar på tråden Hormonfritt elektroniskt preventivmedel
  • Äldre 17 Apr 15:51
    #1

    pris? :)

  • Äldre 17 Apr 19:11
    #2
    AndreaMiguel skrev 2014-04-17 15:51:24 följande:

    pris? :)


    Oj! Glömde visst ta med det i annonsen. Ny köpte jag den för ca 4000, men jag säljer den för 2000.
Svar på tråden Hormonfritt elektroniskt preventivmedel