• Äldre 13 Apr 14:04
    4092 visningar
    12 svar
    12
    4092

    Vilken ring skulle du välja?

    Velar mellan dessa 3 kombinationer, vilken skulle du välja?
    Mannen gillar den ovala mest.


  • Svar på tråden Vilken ring skulle du välja?
  • Äldre 13 Apr 14:32
    #1

    Den som är rund skulle jag välja

  • Äldre 13 Apr 14:35
    #2

    Den kantiga. För mig är den mest stilren och inte tantig :)

  • Pernil­la S
    Äldre 13 Apr 14:50
    #3

    Den ovala.

  • Anonym
    Äldre 13 Apr 15:04
    #4

    Rund! 

  • Äldre 13 Apr 15:55
    #5

    Den kantiga :)

  • Himla
    Äldre 13 Apr 16:28
    #6

    Den runda för den passar mig bäst, vet för jag har provat. Vilken passar din hand bäst? Bara för att en ring är fin är det inte säkert att den ser fin ut när den sitter på ens finger. Händer är som kroppar, alla är vi olika.

  • Äldre 13 Apr 17:20
    #7

    Den ovala skulle jag välja. 


    Planerar bröllop 2014-06-20. fjarilkarin.blogg.se
  • Äldre 13 Apr 19:08
    #8

    Hej,


    Tycker nummer 1 är snyggast men du får väldigt mycket mer för pengarna om du köper den ovala. Svårt val!


    www.VANBRUUN.com Vigsel- och förlovningsringar samt Nordens största utbud av diamanter.
  • Äldre 13 Apr 19:26
    #9

    den ovala är snyggast för den är mest unik tyckerjag!

  • Äldre 13 Apr 20:57
    #10

    Jag tycker den kantiga är finast, men som Himla påpekar måste du nog prova först för att se vilken som passar dig bäst.

    En fråga, är det "set" med en tunn helallians och ringen med sten, eller är det en ring som är utformad så där? Var ska du köpa dem? Pris? Ja jag vet att jag frågar mycket men jag har två väninnor som ska gifta sig i år och gärna tar lite hjälp i ringdjungeln, så jag har lovaat att "hojta till" så fort jag får nys om fina ringar!

  • Äldre 14 Apr 13:14
    #11
    Innuendo skrev 2014-04-13 20:57:24 följande:

    Jag tycker den kantiga är finast, men som Himla påpekar måste du nog prova först för att se vilken som passar dig bäst.

    En fråga, är det "set" med en tunn helallians och ringen med sten, eller är det en ring som är utformad så där? Var ska du köpa dem? Pris? Ja jag vet att jag frågar mycket men jag har två väninnor som ska gifta sig i år och gärna tar lite hjälp i ringdjungeln, så jag har lovaat att "hojta till" så fort jag får nys om fina ringar!


    Det är ett set med en halvallians och ringen med sten :) De är från ebay och kostar runt 300-500kr. Gjorda i silver med cz stenar men jag ska byta ut den stora mittenstenen mot en blå eller vit topas. :)
    Eller någon annan sten, har beslutsångest så lär nog gå med cz ett tag. 
    Vet inte hur mkt det kommer gå på sen med stenändringen, våran guldsmed ville vänta med pris tills vi fick hem dom.
  • Äldre 17 Apr 11:33
    #12

    Vi kom fram till den fyrkantiga efter mkt om och men.. Nu vänatar jag bara på att få hem den :)


Svar på tråden Vilken ring skulle du välja?