• AnnelieK

    Prästen överraskar brudparet :)

    dagsrevyn.se/12/Se-pr%C3%A4sten-som-%C3%B6verraskar-brudparet-n%C3%A4r-han-genomf%C3%B6r-ceremonin-p%C3%A5-ett-minst-sagt-ov%C3%A4ntat-s%C3%A4tt

    Kolla in den här länken och se prästen som överraskar brudparet.
    (har säkert redan visats här, men ändå) 

  • Svar på tråden Prästen överraskar brudparet :)
  • Nyfiken gul , nu fru

    Föreslog det för min god vän tillika kyrkoherde i församlingen jag tillhör , han log och tyckte det var häftigt. 

    Kyrkoherden kan sjunga också så det vore något för honom att fundera på. 

    Ler varje gång jag ser länken på FB , såååå coolt! 

  • TheD

    Jag vet inte hur jag skulle reagera om vår präst hade gjort så. Antingen skulle jag bli rörd eller förbannad för han håller sig inte till planeringen. Jag hatar överraskningar så jag skulle få bita i tunga och läpp och anstränga mig att inte döda med blicken...

  • Elin2014

    Jag ÄLSKAR också verkligen det klippet. Kan tänka mig att få det svårt att få någon präst till att göra det (för min del) men tänkte kanske ha det som solosång av en solist. Det är ingen som har den texten som prästen använder nedskriven? Hade tacksamt tagit emot det isåfall.

  • Plättis

    Jag vet inget värre än när någon ska sjunga direkt till mig. Förmodligen hade jag fått panik och sprungit därifrån, eller suttit där och känt mig fruktansvärt obekväm.

    Lyckligtvis har min sambo ingen sångröst, så jag behöver inte oroa mig för att han ska överraska mig heller ;)


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Prästen överraskar brudparet :)