• Alylly­ra
    Äldre 9 Apr 13:03
    2110 visningar
    6 svar
    6
    2110

    Nej men hallå...

    Rörlig reklam mitt i trådarna?

    Nej, det tycker inte jag känns OK. Ett säkert kort för att dra ner betyget på hela upplevelsen av BT, enligt mig.

    Vad tycker ni andra?

  • Svar på tråden Nej men hallå...
  • Rin
    Äldre 9 Apr 13:20
    #1

    Jag kan inte påstå att jag gillar det.
    Men samtidigt måste BT tjäna pengar på något vis, för jag tror inte någon vill att det ska bli en betaltjänst. 
    Det är notoriskt svårt att sälja reklam på webben och man får väldigt lite för det.  

  • Ami
    Äldre 9 Apr 13:27
    #2

    Att det ska förekomma reklam är det ju inget snack om, självklart ska BT ha möjlighet att dra in pengar på sajten.... men att ha rörliga adds mitt i trådarna stör enormt när man läser.... ingen hit alls :(

  • Äldre 9 Apr 13:42
    #3

    Ja jag skrev en liten arg blänkare om det i går i "rapportera buggar-tråden" också

  • Äldre 9 Apr 14:07
    #4

    Jag håller med, reklam mitt i trådarna känns enbart irriterande! Det blir som för mkt, reklam javisst, det förstår man att dom måste ha, men.. hm..


  • Äldre 9 Apr 15:23
    #5

    jag har inga problem med reklam, men just mitt i tråden! jag tror ju det är slutet av tråden då jag kommer till en reklam mitt i den! och så detta irriterande att så fort man råkar köra muspekaren över den så startar ju reklamen av sig själv! 

  • Äldre 9 Apr 16:13
    #6

    Jätteirriterande!

Svar på tråden Nej men hallå...