• Äldre 3 Apr 18:34
    1412 visningar
    4 svar
    4
    1412

    Nu planerar vi igen :)

    Nu är planerna igång igen. Efter att ha ställt in bröllopet förra året av olika anledningar, har vi börjat om. Eller nej, allt är ju klart, men lite annorlunda blir det. Ett annat ställe, lite enklare, kanske fler gäster, borgerligt.
    Det har hänt en del sen sist. Vi har flyttat ihop, jag har fått jobb tre minuter hemifrån. Det i sin tur gjorde att vi kunde köpa hund :D Så nu har vi en liten Yorkshireterrier, och det är så fantastiskt mysigt. Att allt i livet har fallit på plats gör också att jag kan koncentrera mig på kost och motion. Med många långa promenader, gym och bra mat minskar centimetrar så sakta :)
    Ville bara säga hej igen och uppdatera den intresserade. Och bröllopet blir inte förrän om tre år, så vi hinner ändra oss många gånger :)

  • Svar på tråden Nu planerar vi igen :)
  • Äldre 3 Apr 18:38
    #1

    Vi ska inte gifta oss utomlands, måste ha missat något :)

  • Äldre 3 Apr 19:15
    #2

    Hej :D
    Kul att "se" dig igen PiaB

    Välkommen åter :)  

  • Äldre 3 Apr 19:27
    #3

    Tack Chicita!

    Ser att det är lite omgjort sedan sist här så jag får klicka runt lite. Men det går att göra radbrytning

  • Äldre 3 Apr 19:55
    #4

    Hehe... ja det är helt nytt och en hel del buggar än så länge ;) 
    Att haffa (och lägga i favoriter) trådarna som hamnar om "nya bröllopstorget" och "rapportera buggar" osv kan vara en rätt bra idé ;)  

Svar på tråden Nu planerar vi igen :)