• Sassa84

    Besviken, för små skor.

    Igår fick jag äntligen hem mina fina bröllopsskor som jag hade beställt från JJshouse! Men lyckan blev inte långvarig.. Jag fick knappt i min högerfot (men till slut så gick det) och vänsterfoten gick inte i alls.. :(

    Dom var ju så fina, precis som jag hade trott, och klackhöjden var perfekt! Nu är ju frågan om jag ska beställa ett par nya i en storlek större eller om jag inte vågar.. Helst vill jag köpa i en fysisk butik så jag kan prova eller åtminstone skicka efter från en svensk sida så man får skicka tillbaka om dom inte passar. Nackdelen med det är ju att det finns alldeles för dåligt utbud med ljusrosa skor som inte har för hög klack, eller kostar skjortan!

    Aja, nu ska jag försöka sälja mina fina skor i hopp om att nån annan vill och kan ha dom.

  • Svar på tråden Besviken, för små skor.
  • Brud082014

    vilken otur :(
    funderade oxå på och beställa där i från men vågade inte.

    Vilken storlek är de på skorna och klack höjd ?

  • cata86

    Vilken synd att de inte passade. De är superfina! :)

    Jag har också beställt från JJ, mina var dock perfekt. Enligt deras mått borde jag ha beställt storlek 37 men efter att jag läst mycket på nätet vad andra skrivit beställde jag min vanliga storlek, 38, och de var hur bra som helst.

  • thezzizen

    Hej. Vad är det för strlk på dem och kan man få innermått? De är precis vad jag letat efter.. mitt nick här är thezzizen så du kan även svara dit om du vill

  • Sassa84

    Det är storlek 40 och för mig som har 40-41 blev det väldigt tajt! Passar nog därför nån som har 39-40 skulle jag tro. Klacken är 7 cm hög och alldeles perfekt tyckt jag! Innermåttet kan jag fixa lite senare.

  • Chicita
    thezzizen skrev 2014-04-01 18:25:39 följande:

    Hej. Vad är det för strlk på dem och kan man få innermått? De är precis vad jag letat efter.. mitt nick här är thezzizen så du kan även svara dit om du vill


    Sassa84 skrev 2014-04-02 09:39:20 följande:

    Det är storlek 40 och för mig som har 40-41 blev det väldigt tajt! Passar nog därför nån som har 39-40 skulle jag tro. Klacken är 7 cm hög och alldeles perfekt tyckt jag! Innermåttet kan jag fixa lite senare.


    Tänk på att ni inte får använda forumet för att göra affärer.
    Det finns en köp & sälj-funktion (även om annonserna ligger i forumet nu så är dom separerade) så använd gärna den :) 

  • Sassa84
    Chicita skrev 2014-04-02 09:43:10 följande:
    Sassa84 skrev 2014-04-02 09:39:20 följande:

    Det är storlek 40 och för mig som har 40-41 blev det väldigt tajt! Passar nog därför nån som har 39-40 skulle jag tro. Klacken är 7 cm hög och alldeles perfekt tyckt jag! Innermåttet kan jag fixa lite senare.


    Tänk på att ni inte får använda forumet för att göra affärer.
    Det finns en köp & sälj-funktion (även om annonserna ligger i forumet nu så är dom separerade) så använd gärna den :) 

    Oj, förlåt! Var inte meningen att detta skulle bli en sån tråd.. Nu har jag lagt ut det som en annons också!
Svar på tråden Besviken, för små skor.