• Äldre 27 Mar 10:21
    10320 visningar
    12 svar
    12
    10320

    Liveband/Musiker Skåne!!!

    Vi söker ett live band/musiker att spela på vår bröllopsfest som äger rum i Helsingborg. Förslag? Gärna till ett bra pris!!!!!

  • Svar på tråden Liveband/Musiker Skåne!!!
  • Äldre 27 Mar 16:00
    #2

    Martin och Mattias, fantastiska musiker som kör precis så stor konstellation som man önskar! Finns på facebook! :) 


    1 augusti 2015
  • Äldre 30 Mar 23:09
    #2

    Jag hittade ett kanonband som heter Anna and the cat combo, här på bröllopstorget till vårt bröllop så kan verklingen rekommendera dom :) Vi gifte oss i Malmö

  • Äldre 1 Apr 17:45
    #3

    Tack ska titta på dom :) fler förslag?

  • Äldre 4 Apr 09:55
    #4

    Puffar

  • Äldre 4 Apr 13:27
    #5

    Det finns ett partyband i Landskrona som spelar på alla möjliga sorters fester, jag vet att de spelat på många bröllop... SPiNK är namnet!

    Annars finns Stämbandet (från Malmö) även de har spelat på många bröllop (men tar dock mer betalt)... Lycka till!

  • Äldre 16 Apr 13:27
    #6

    Favoriterna spelade på ett bröllop vi bevistade. Vi har tänkt boka dem, men det dröjer iof till nästa sommar ; )

    De hade kanonblandning och fick upp alla gäster någon gång under kvällen. Golvet var välfyllt och det är ju liksom det som är meningen.

    Ska kolla med min väninna var de bokade dem.

    /S

  • Äldre 21 Apr 23:27
    #7

    Ett tips är att söka i andra trådar här på forumet!

    Stämbandet har redan nämnts, dom är bra. Ett annat band är In Stereo, jag har hört dem på ett bröllop och dom var bra. Jag har skrivit deras hemsida i en annan tråd så jag orkar inte skriva den igen... Sök typ på "band skåne" eller "band Lund" så borde du hitta den länken plus många andra tips!

    Eller googla: band till fest, coverbandet in stereo, coverband Helsingborg etc, så hittar du säkert massor.

    Jag har varit på rätt många bröllop och ni gör helt rätt i att satsa på liveband isf DJ, enligt mig.

  • Äldre 16 Jul 18:35
    #9
    Helena1990 skrev 2014-03-27 10:21:27 följande:

    Vi söker ett live band/musiker att spela på vår bröllopsfest som äger rum i Helsingborg. Förslag? Gärna till ett bra pris!!!!!


    Har du ännu inte hittat något, så vill jag rekommendera RM Duo från Landskrona-trakterna :)
  • Äldre 27 Aug 23:06
    #12
    Flisanlisa skrev 2014-03-30 23:09:18 följande:

    Jag hittade ett kanonband som heter Anna and the cat combo, här på bröllopstorget till vårt bröllop så kan verklingen rekommendera dom :) Vi gifte oss i Malmö


    Åh, vad bra det verkar!! De fastande jag för- tyvärr var det uppbokade på vår dag. Darn!!!
  • Äldre 22 Nov 21:20
    #10

    är det någon som vet vad anna and the cat combo tar för en spelning efter middagen?
    Vänligen Jonna

  • Äldre 14 Jan 22:40
    #11

    Cat combo tar 17000, exklusive resa från Stockholm. En rejäl slant dyrare än många lokala..

  • Hej! Jag och mitt band brukar spela allt som ni önskar. Vi sätter ihop en spellista tillsammans. Vi spelar helst disco, funk och jazz men spelar även nyare låtar av t ex Avicii, Daft Punk mm. Jag sjunger även vad du önskar till vigseln. Hör gärna av dig!

    Vänligen Kristin Ahlin

Svar på tråden Liveband/Musiker Skåne!!!