• Äldre 26 Mar 05:17
    2835 visningar
    4 svar
    4
    2835

    Festprogram

    Snälla hjälp mig någon. Jag vill skriva egna festprogram till vår bröllopsfest och det finns ju gratis verktyg här på Bröllopstorget. Men när jag ska skriva ut dem trycks inte texten alls på båda sidorna trots att det står att programmet ordnar det. Vad gör jag för fel?

  • Svar på tråden Festprogram
  • Äldre 26 Mar 06:38
    #1

    Det brukar vara i egenskaper (för att skriva ut) man brukar ändra så det blir utskrivet 2-sidigt. Har inte använt verktyget själv men gissar att programmet borde ordna så att sidorna kommer i rätt ordning (så du vet vad du ska skriva var osv för att bli rätt vid utskrift..)? Lycka till!

  • Äldre 26 Mar 14:31
    #2

    När vi skriver ut i vår skrivare här hemma måste vi vända papprena manuellet efter att de skrivit ut på ena sidan. Då skriver de ut resterande sidor på baksidan så att säga 

  • Äldre 26 Mar 14:33
    #3
    Maria466 skrev 2014-03-26 14:31:44 följande:

    När vi skriver ut i vår skrivare här hemma måste vi vända papprena manuellet efter att de skrivit ut på ena sidan. Då skriver de ut resterande sidor på baksidan så att säga 


    Glömde tillägga att jag änvänder mig av bröllopsguidens verktyg när det gäller festprogrammet
  • LinaNo­rdstro­m
    Äldre 18 May 10:53
    #4
    Maria466 skrev 2014-03-26 14:33:49 följande:
    Glömde tillägga att jag änvänder mig av bröllopsguidens verktyg när det gäller festprogrammet
    Vad har du för inställningar på skrivaren? Jag har gjort ett program på bröllopsguiden och nu när jag ska skriva ut det är som att den kapar en del av sidan (a5) som att hela programmet hamnar liksom för långt åt höger på pappret.  
Svar på tråden Festprogram