• Minimo­j
    Äldre 25 Mar 21:11
    7399 visningar
    7 svar
    7
    7399

    Presentaskar? Vad lägger man i? :)

    Hej!
    Går och funderar på vad vi ska hitta på å lägga i presentaskarna? Vad lägger ni? :)

  • Svar på tråden Presentaskar? Vad lägger man i? :)
  • Äldre 26 Mar 07:56
    #1

    Vi kommer med största sannolikhet beställa chokladtryffel med chili från konditorn och lägga i. Dom är extremt goda!

  • Äldre 26 Mar 08:56
    #2

    Kan väl klämma i med det där "man behöver inte ha några favours om man inte vill" först då, så vi får det avklarat i den här tråden ;) 

    Vi gav bort trollkors (en sorts halsbandshänge, som sitter i vaxat linband) för att det passade bra till temat och vi fick ett bra pris av grannen.

    Mitt största tips är att om man bara ska ha "för att ha" så är praliner eller någon karamell av något slag perfekt. Det är många som vill ha något sött efter maten och det är lätt att ta hem också om man vill.

    Annars - hitta något som speglar er.
    Hans och hennes favorit-te kanske? :)  

  • Äldre 31 Mar 16:14
    #3

    Vi tänkte beställa m&m-kulor med personligt tryck på och i lämpliga färger som vi lägger i organzapåsar. Påsarna binds fast vid en liten liten pytteliten wiskeyflaska. Det speglar oss då jag är chokladtokig och gubben min älskar wiskey.


  • Alylly­ra
    Äldre 31 Mar 17:00
    #4

    Vi hade inga favors, däremot köpte vi Dalahästar i choklad och la på allas rum (vi hade bröllopet i Dalarna och alla sov över), lite som på hotell :)

    Om ni vill ha nått speciellt så är ju bästa tipset att tänka ut något personligt, annars funkar ju godis nästan alltid! 

  • Minimo­j
    Äldre 7 Apr 19:32
    #5

    Godis låter som det går hem bäst :) tack för era tips :)

  • Äldre 10 Apr 00:37
    #6

    när vi gifte oss så hade vi weddingfavors och då la vi i några bitar yellybeans som vi hade köpt från Callighraphen 

  • Äldre 16 Apr 20:03
    #7

    Vart beställer man m&m kulor med personligt tryck?


    EochA skrev 2014-03-31 16:14:41 följande:

    Vi tänkte beställa m&m-kulor med personligt tryck på och i lämpliga färger som vi lägger i organzapåsar. Påsarna binds fast vid en liten liten pytteliten wiskeyflaska. Det speglar oss då jag är chokladtokig och gubben min älskar wiskey.


Svar på tråden Presentaskar? Vad lägger man i? :)