• gaddjeff

    Köpes: Köpes: Knoppalakan ca 70st

    Hej!

    Jag och min fästman gifter oss 24 maj och är på jakt efter knoppalakan som stolsöverdrag tills dess. Har förstått att det är stor efterfrågan på dessa, men tänkte ändå slänga ut en krok. Behöver ca 70st, men har du färre så är jag självklart intresserad ändå! Kanske någon som ej gift sig än, men vars överdrag jag kan tinga efter bröllopet? :P
    Bor nära Kalmar och Karlskrona, men är även i Alingsås/Göteborg för jämnan så kan hämta även där. Annars kan man ju alltid skicka :)  

    Hör av er, brudar! ;)

  • Svar på tråden Köpes: Knoppalakan ca 70st
  • 120512

    Jag googlade på knoppalakan och det ser ut som dom jag har. men hur många vet jag inte. dock fick jag dom av en brud som hade till sitt bröllop så skulle vi ha dom till vårt med vi kunde inte ha dom för lokalen stod för dom själva. 
    Jag kan kolla hur många jag har och om det är sådana.. jag vet att dom är köpta på ikea.  

  • gaddjeff
    120512 skrev 2014-03-24 11:49:57 följande:

    Jag googlade på knoppalakan och det ser ut som dom jag har. men hur många vet jag inte. dock fick jag dom av en brud som hade till sitt bröllop så skulle vi ha dom till vårt med vi kunde inte ha dom för lokalen stod för dom själva. 
    Jag kan kolla hur många jag har och om det är sådana.. jag vet att dom är köpta på ikea.  


    Åh dem är jag intresserad av! Kolla gärna hur många du har, och hur mycket du vill ha för dem :) vart i landet befinner du dig?
  • 120512
    gaddjeff skrev 2014-03-24 14:18:00 följande:
    Åh dem är jag intresserad av! Kolla gärna hur många du har, och hur mycket du vill ha för dem :) vart i landet befinner du dig?
    jag bor i ängelholm men det finns alltid fraktlösnng men jag kollar det under dagen. det blir så bra om jag får dessa sålda då pengarna går till min katts läkarvård. bästa vore om jag fick ena bröllopsklänningen såld fort så kan man lämna in han snart som möjligt. 
    jag räknar och kollar hur många jag har..  
  • 120512
    PatrikKristina skrev 2014-04-07 21:06:07 följande:

    Jag är intresserad av dina lakan om inte ts är, vad ska du ha för dom? Jag bor i Helsingborg så jag kan hämta dom.


    Ja du jag har för mig att dom kostar 19 kr st på IKEA . Vad tror du om 150kr ? Är det för mycke? Jag försöker bli av med en hel del grejer pga jag måste samla in en stor summa för min kisses nedsövning så dom kan gå in i örat på han.Så om 150kr är inte mycke så är det väldigt bra. 

     
  • mets1983
    gaddje­ff:
    Hej! Jag har 80st knoppa lakan som jag säljer i ett svep för 700 kr varav 10 st är missfärgade. Däremot finns de i Bålsta Uppsala. Kan kanske skickas med bussgods. Tror det är billigaste alternativet. Är du intresseras? Hör av dig. Har ev en till intressent.
  • mets1983
    alexandra8701 skrev 2014-04-15 23:09:40 följande:

    Hej gaddjeff! Jag köper dina lakan om de finns kvar?! Bor i Enköping så jag kan komma själv och hämta !...


    Hej! Hör av dig till mig via fb om du är intresserad av 80 st knoppa lakan. Använda en gång som finns i Bålsta. för 700.-

    FB: Ann Veronica Mets
Svar på tråden Köpes: Knoppalakan ca 70st