• Äldre 22 Mar 22:02
    5086 visningar
    11 svar
    11
    5086

    Säljes: Brudklänning, Pronovias White One, Tango

    Nu säljer jag min underbara brudklänning av märket White One, modell Tango. Inköpt på Stockholm Brud och Fest, nypris ca 12 000 kr. Strl 32 men går att sy in eller lägga ut 1 storlek vid behov. Jag är 168 cm lång och hade 7 cm höga klackar. 

    Klänningen är upplagd 10 cm men går att lägga upp mer eller ta ner
    till originallängd.

  • Svar på tråden Brudklänning, Pronovias White One, Tango
  • Äldre 22 Mar 22:03
    #1

    Pris: 5000 kr

  • Äldre 23 Mar 00:31
    #2

    Hej

    Av ngn anledning kan jag inte skriva i din andra tråd om stolsöverdragen som du vill sälja. Jag köper gärna de om de finns kvar.

  • Äldre 23 Mar 10:33
    #3

    Hej Marione,

    Jag måste ha valt inga inlägg av misstag när jag skapade tråden. Stolsöverdragen finns kvar. Vill du hämta dem eller vill du att jag skickar dem?
    /Klara 

  • Äldre 23 Mar 10:37
    #4

    Hej Klara, 

    jag skrev dig igår ett meddelande här på bröllopstorget att jag också ville ha stolsöverdragen.
     

  • Äldre 23 Mar 15:03
    #5

    Hej Klura

    Jag vill jättegärna ha stolsöverdragen, men du får avgöra vem som ska ha dem. Jag kan hämta upp i Sthlm (centrala eller södra delarna), Min mal är ia.e.eriksson@gmail.com om du väljer att sälja de till mig.

    Sjukt snygg klänning fresten!!

  • Äldre 23 Mar 15:15
    #6

    Hej,

    Tack så mycket Marione :) Jag älskade att ha den på mig! 

    Kul att intresset är stort på överdragen. Jag får helt enkelt gå i ordning enligt vem som hörde av sig först. Ledsen Marione, jag var lite för snabb i mitt första svar, det är en person som har skickat ett privat meddelande till mig som står först på tur. 

    sandri­87 och Marion­e, jag ber att få återkomma om hon skulle tacka nej.

    /Klara

     

  • Äldre 23 Mar 21:56
    #7

    Jag förstår att du säljer till henne eftersom hon nu var först. Tycker att det är så det ska vara faktiskt :)

    Ska försöka hitta en liknande klänning som du tror jag, den var verkligen fin på bilderna. Men jag är 36-38 inte 32 vilket är lite synd.

  • Äldre 24 Mar 20:46
    #8

    Ja, det var synd, Marione! :) Kul att du gillar den!
    /Klara 

  • MCarlq­vist
    Äldre 20 Dec 14:44
    #9

    Jag måste bara undra om du har kortat släpet på din klänning? Har provat denna modellen men det blir alldeles för mycket släp för mig som är knappt 1,60 lång :) Men tänkte om det går att korta med snyggt resultat så kanske! UNDERBAR klänning!! :)

  • Äldre 4 Feb 22:15
    #10

    Finns klänningen kvar? :)

  • Äldre 22 Feb 11:49
    #11
    MCarlqvist skrev 2014-12-20 14:44:21 följande:

    Jag måste bara undra om du har kortat släpet på din klänning? Har provat denna modellen men det blir alldeles för mycket släp för mig som är knappt 1,60 lång :) Men tänkte om det går att korta med snyggt resultat så kanske! UNDERBAR klänning!! :)


    Ja, visst är den underbar! :) Svaret kanske kommer något sent men jag tror att sömmerskan kortade ner släpet när hon lade upp klänningen, är dock inte helt säker. Vet att hon tog bort en del spets nertill iaf.
Svar på tråden Brudklänning, Pronovias White One, Tango