• niriel

    Säljes: Fantastisk Sincerity-klänning med spetsdetaljer

    Jag säljer min underbart vackra Sincerity-klänning, modell 3671, använd en gång och därefter kemtvättad och struken. Storlek 36 (jag drar normalt strl 38, så jag gissar att det är en relativt stor storlek). Klänningen är med antydan till sweetheart-ringning och har dragkedja i ryggen vilken döljs av klädda knappar.  Jag är 178 cm lång och den var perfekt i längd till mig. Den är något intagen över höfterna och alla små "blad" som syns på underkjolen på hemsidan är borttagna. Klänningen har fantastiska spetsdetaljer, släp och avtagbara axelband. Jag har inte använt skärpet som finns på originalbilderna, men jag har ett som självklart ingår. Köptes för 10 000 kr, jag önskar 5 000 kr för klänning, inklusive "reservdelar" och garderob. Många fler bilder finns om så önskas!
    .

  • Svar på tråden Fantastisk Sincerity-klänning med spetsdetaljer
  • kärleken

    Hej! Va fin! Kan du skicka bilder på överdelen mer? Axelbanden, ryggen och är den golvlång eller har den släp?

  • niriel

    Axelbanden använde jag aldrig, så jag har ingen bild på det. Den är golvlång med släp, jag klipper in en bild från Sinceritys hemsida som kanske hjälper med att få en bild av ryggen! ("mitt" skärp är för övrigt ivory och inte beige eller vad det nu är på bilden...)


     

  • niriel

    Den är underbar, jag har aldrig känt mig så vacker! Klänningen finns i Örebro men kan utan större bekymmer tas med till Karlstad eller norra Östergötland. 

  • niriel

    En bild på hur den ser ut utan extra underkjol med. Här ser man dessutom spetsarbetet lite bättre:

  • jennyfridaeva
    niriel skrev 2014-04-04 08:13:05 följande:

    Den är underbar, jag har aldrig känt mig så vacker! Klänningen finns i Örebro men kan utan större bekymmer tas med till Karlstad eller norra Östergötland. 


    Finns klänningen kvar?
    =)
Svar på tråden Fantastisk Sincerity-klänning med spetsdetaljer