• Äldre 15 Mar 18:45
    4896 visningar
    12 svar
    12
    4896

    BRÖLLOPS FOTOGRAF SKÅNE!!!

    SÖKES!! Snälla ge förslag på bröllops fotografer i Skåne!!!!!!!!!! :)

  • Svar på tråden BRÖLLOPS FOTOGRAF SKÅNE!!!
  • Äldre 15 Mar 22:00
    #1

    Caroline Hofer har vi bokat in till vårt bröllop! Kolla in hennes sida www.fotografcarolinehofer.se

  • Äldre 19 Mar 06:51
    #2

    Hej,
    Det finns många som har ställt samma frågan innan.  Kolla några av det här så komma du till ett eller fler list av många bra fotograf:


     
    Finns säkert många fler...

    Lycka till! 
  • Äldre 19 Mar 10:19
    #3
    Lillacaroline: hon hade väldigt bra priser dock känns de som om man får lite lite bilder, 150 stycken på en heldag!! eller det kanske är tillräckligt? :P Vad tycker du? :)
  • Äldre 19 Mar 10:34
    #4

    Minna (synvinklar.se) ville komma igång och fota bröllop igen. Hon har inte gjort det på ett tag.
    Jag har inte sett bröllopsbilder från henne, men jag har sett en hel del andra bilder (vi är med i samma grupp på FB och hon brukar visa upp lite bilder ibland med historiska teman - kläder mestadels då det är det gruppen handlar om). Och jag gillar hennes stil.

    Där kanske ni kan få ett bra pris.
    Värt att kontakta henne i alla fall kanske? :)  

  • Äldre 19 Mar 15:53
    #5

    Vi har faktiskt bara valt Guldpaketet, dvs man får 60 bilder. Men sen kan du ju köpa till om du vill ha fler. Vi ville bara ha porträttfoton, under vigseln och precis efter. Då kändes 4 timmar som lagom. :)

  • Äldre 19 Mar 16:18
    #6

    Louise Åkesson är fantastiskt duktig (tycker jag). www.louiseakesson.se

  • Äldre 19 Mar 16:35
    #7

    www.hannaskoog.com sjukt duktig & härlig person
     

  • Äldre 1 Apr 21:19
    #8

    Brukar tipsa om www.sweetcolorful.se för att hon är superbra! Och bra priser!

  • Äldre 13 Apr 19:32
    #9

    Kan verkligen gå i god för Photos by Mattias. Fina och personliga bilder.

    www.photosbymattias.se

  • Äldre 21 Apr 17:18
    #10

    www.fotograhlen.se fotar bröllop (bland annat) över hela Skåne! Han har även en nyöppnad studio för möjlighet till snygga porträtt och annat roligt!

  • Äldre 21 Apr 17:41
    #11

    Sara Elin Nilsson (http://www.saraelin.com/) Är väldigt duktig. Hon är med en hela dagen och man får massor med bilder. Hon erbjuder även gratis förlovningsfotografering innan bröllopet. 

  • Äldre 8 May 22:06
    #12

    Vi har bokat Mattias som har Photos by Mattias (www.photosbymattias.se) till vårt bröllop.
    Har tidigare anlitat honom till parfotografering och blev jättenöjda!

    Bor i Malmö men tror han reser runt hela skåne. //Anna

Svar på tråden BRÖLLOPS FOTOGRAF SKÅNE!!!