• tina87

    vit brudklänning med färg.

    Hej allihopa! Jag är ny här så tänkte fråga runt lite om det är någon som använt eller är precis som mig, intresserad av brudklänning med lite färg i?
    Har ni någon erfarenhet/koll på bra ställen att kika på så hojta gärna till!
    Är själv nyfiken på vit klänning med rött i :) 

  • Svar på tråden vit brudklänning med färg.
  • elinochmagnus

    Jag ska ha den här klänningen men i mörklila och vit. Den skall komma om en vecka så nu går jag som på nålar och väntar på den. Och hoppas hoppas att den passar.

  • tina87

    Åh vad fina! Jag är inne på rött i klänningen :). Men i te för mycket utan lite lagom så där. Vart köper ni era och vad pratar vi för priser? :)

  • tina87

    Åh vad vacker! Vart hittade du den? Förstår absolut att du går på nålar :)!


    elinochmagnus skrev 2014-03-14 16:09:15 följande:

    Jag ska ha den här klänningen men i mörklila och vit. Den skall komma om en vecka så nu går jag som på nålar och väntar på den. Och hoppas hoppas att den passar.


  • Pia88

    Jag var oxå inne på röda detaljer och hade flera favoriter.. sen när jag väl hittar min klänning så blev det blåa detaljer =) 

    så.. snöa inte in dig totalt på en färg.. men tänk gärna färg ändå ;) den översta är min, fast då med blåa detaljer ;)

  • elinochmagnus

    Jag har beställt min från light in the box. Priset var 1050 för klänningen, 128 för underkjol och frakt 358 så totalt endast 1536 kr. Dock vet jag inte vad tullen kommer att bli exakt men det blir max 2000 för klänningen och det tycker jag absolut att den är värd. Leveranstiden är en månad om den kommer i tid, vilket jag hoppas ????

Svar på tråden vit brudklänning med färg.