• Äldre 7 Mar 16:27
    3131 visningar
    3 svar
    3
    3131

    Giftermål i norra Roslagen 2014/2015

    Jag gifter mig i Öregrund i norra Roslagen 2015. Finns det någon annan brud som också älskar Roslagen och som vill prata om hur ni planerar ? Ser fram emot brudsnack! Anna

  • Svar på tråden Giftermål i norra Roslagen 2014/2015
  • Äldre 6 Jan 10:10
    #1

    Hej!

    Nu var det ju ett tag sen du lade in din fråga, hoppas att bröllopsplanerna kvarstår! Vi gifter oss den 8/8 i Lövstabruk, inte Roslagen men väl Uppland och nära Öregrund :)

    Har du hittat någon lämplig frisör?

    Camilla


    Annis85 skrev 2014-03-07 16:27:22 följande:

    Jag gifter mig i Öregrund i norra Roslagen 2015. Finns det någon annan brud som också älskar Roslagen och som vill prata om hur ni planerar ? Ser fram emot brudsnack! Anna


  • Äldre 6 Jan 13:23
    #2

    Hej,

    Vi är en fotograf och assistent som bl.a. arbetar med bröllop, både gällande stillbilder och video/cinema på absolut högsta nivå. Allt från små privata arrangemang till stora arrangemang. Vi har aldrig haft missnöjda kunder och i vårt arbetet ingår allt som bör ingå, som planering, förberedelser, redigering, porträtt, gruppfoto och alla bildfiler i önskade format. 

    Vi tar betalt beroende på antal timmar vi jobbar, men en heldag inklusive morgonen, förberedelser, gästerna, porträtt, gruppfoto, festmiddagen, dansen, vigseln, uppföljning och stilfull redigering ligger mellan 10-20 tkr. Alla bilder levereras i digitala filer inom 7 dagar och vid önskemål, så levereras tackkort i naturkuvert med sidenband mm. 

    Vi och våra partners jobbar i övrigt med professionell produktion t.ex. med SAGA film, Jarowskij, Plaza Kvinna, Offentliga personer, företagsledare, artister, idrottsmän, mode, mm. Våran filmare gör musikvideos, professionella spelfilmer, mm. 

    Hör av er så berättar vi mer,

    Hälsningar Jonas & Heli
    fotografen@telia.com

    www.fotografenistockholm.wordpress.com
    www.photographybyjonas.wordpress.com


  • Aniara­4
    Äldre 6 Jan 13:34
    #3

    Men sluta, vi hinner inte anmäla i samma takt som ni spammar!

    Tror ni på fullt allvar någon vill anlita någon som är så oseriös att de bryter mot reglerna och spammar ner ett helt forum???

Svar på tråden Giftermål i norra Roslagen 2014/2015