• Äldre 7 Mar 12:46
    8453 visningar
    4 svar
    4
    8453

    Zazzle

    Hej!

    Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att beställa trycksaker från zazzle? Jag har beställt våra inbjudningskort för vårt bröllop därifrån men leveransen skulle ha kommit senast som idag. Jag förstår såklart att den kan ju vara lite sen men börjar bli lite nervös. försökte googla runt lite och hittade någon som väntat över en månad på sin beställning fr zazzle. Vi kan inte spåra paketet och vi börjar fundera lite kring hur länge som är rimligt att vänta om det drar ut mer på tiden. Alla våra gäster är tillresande och hade velat få iväg inbjudningarna ganska snart med tanke på detta. :S

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Zazzle
  • Äldre 12 Mar 19:12
    #1

    Jag har inte själv beställt men min kompis beställde sina därifrån. korten blev jättefina! Hoppas att dina kommer snart!

  • Äldre 26 Feb 10:51
    #2

    Hej,

    Jag sitter i exakt samma sits, har också beställt bröllopsinbjudninsgkort för över 3 veckor sedan och har ingen aning om var paktet befinner sig. Paketet skulle kommit mellan 5-12 vardagar efter beställning och nu har det gått 14 dagar och jag börjar bli nervös. Jag har dock en kollega som beställt därifrån och som var mycket nöjd om det kan lugna dig lite.
    Jag antar att de fraktas ifrån USA (?!) och jag tänker att det säkert är därför det drar ut på tiden. Jag skickade en fråga via deras hemsida men den verkade lite konstigt (fick ett "tack för din fråga" på spanska...) så jag betvivlar att det kommer ngt svar.

    Lycka till och hoppas ert paket dyker upp inom kort!

  • Äldre 26 Feb 10:55
    #3

    Ops! Såg ju nu att det var 2014 tråden skapats... då undrar jag såklart, kom paketet fram?!

    //Sara

  • Äldre 26 Feb 18:03
    #4

    Jag beställde save-the-date från Zazzle i december och dom kom fram :) Tog ett par veckor vill jag minnas.

Svar på tråden Zazzle