• Äldre 7 Mar 11:57
    4753 visningar
    5 svar
    5
    4753

    Lamastone.. Någon som har handlat där?

    Hej! Vi gifter oss till hösten jag och min sambo.. Jag har kollat på ringar hur länge som helst. Det är en djungel och i början var jag inne på att behålla min fina fina förlovningsring men hur det än är tycker jag nog att den gör sig bäst ensam.. Och min sambo vill ha en bredare ring i vitt guld hellre än den i titan han har! Så vi ska nu byta ut våra titanringar till vitguldsringar.. Jag är lite inne på att ha tre ringar, en slät, en trestensring och en allians. Har hittat fina på Lamastone.. Dessa tre... www.lamastone.se/trestensring-vitt-guld-diamanter-035ct-p-352.html www.lamastone.se/niostensring-vitt-guld-runda-briljantslipade-diamanter-045ct-p-5935.html www.lamastone.se/komfortsmidd-vigsel-forlovningsring-slat-vitt-guld-p-15013.html Är det någon av er som handlat där? Och finns här någon som har en sådan kombination, med tre ringar alltså (behöver inte vara köpt på Lamastone!)? Tror ni det blir snyggt..? Vill ju inte ångra sig..

  • Svar på tråden Lamastone.. Någon som har handlat där?
  • Salt
    Äldre 7 Mar 12:43
    #1

    Fina ringar! Har också tittat på den första. Skitsnygg kombo enligt mig Tänkte först också beställa därifrån men lutar åt ett annat företag nu.

  • Äldre 7 Mar 18:44
    #2

    Ja de ser väldigt fina ut!! Vart har du tänkt handla från? 😊

  • Salt
    Äldre 7 Mar 21:38
    #3

    Lutar åt 77diamonds, har haft mailkontakt med dom angående ett par ringar. Men har inte bestämt mig än

  • Äldre 26 Mar 09:40
    #4

    Hej! Vi funderar också över lamastone, har ni gått vidare med er beställning? Goda eller mindre goda erfarenheter? Vore toppen om vi kunde få lite feedback från någon som beställt från Lamastone.

    Vänligen,
    Linda

  • Äldre 3 Nov 22:04
    #5

    Köp inte därifrån, det är så dåligt gjort att jag har fått göra om bägge ringa som jag köpte ifrån dem! När jag kontaktade dem för informera dem att det är fabrikats fel och jag har intyg på det så skrev dem att dem kan göra om dem men jag ska behöva betala för det! Ett gott råd köp inte därifrån!

Svar på tråden Lamastone.. Någon som har handlat där?