• Äldre 24 Feb 15:23
    3992 visningar
    5 svar
    5
    3992

    Gästgåvor

    Hej på er blivande brudar!


    Tänkte kolla lite vad andra har tänkt att ge som gästgåva? Eller om ni har ens tänkt ge gästgåva? Vi gör bordsplaceringsdekorationerna av vinkorkar så tänkte köra lite på samma "vintema" och ge gästerna varsin hjärtprydd vinkork som jag hittade på lightinthebox hemsida.


     


    Kul att höra vad ni har tänkt!


    Inte länge kvar nu. Snart bara 3 månader!

  • Svar på tråden Gästgåvor
  • Äldre 24 Feb 15:48
    #1

    En organzafylld påse med personliga M&Ms i våra bröllopsfärger, påsen ligger i en liten box som även fungerar som namnlapp för bordsplaceringen

  • Mathil­datige­r
    Äldre 24 Feb 15:49
    #2

    Vi ska inte ha några gästgåvor, jag har aldrig varit på ett bröllop där det funnits och personligen tycker jag att det är helt onödigt faktiskt.

    Men en av de bra sakerna med Sverige är att alla får göra som de vill. Glad

  • Äldre 24 Feb 16:03
    #3

    Vi tänkte inte ha några gästgvor alls men nu lutar det åt att vi ska lägga varsin chokladpralin på varje tallrik. Vi ska bara hitta hjärtformade praliner i rött folie men det bör inte vara så svårt.

  • Äldre 24 Feb 16:11
    #4
    Mathildatiger skrev 2014-02-24 15:49:58 följande:
    Vi ska inte ha några gästgåvor, jag har aldrig varit på ett bröllop där det funnits och personligen tycker jag att det är helt onödigt faktiskt.

    Men en av de bra sakerna med Sverige är att alla får göra som de vill. Glad
    Absolut, alla får göra precis som dem vill. Jag tycker det är trevligt att ge alla våra gäster en liten gåva som speglar oss. Därför hade jag tänkt att de skulle får varsin vinkork då vi har gjort bordsplaceringarna av vinkorkar. Men nu såg jag i en annan tråd ett tips som jag tror vi kör på! Passar våra festprissar till gäster som pricken över i:et. Ett överlevnadskit till dagen efter :)
  • Äldre 31 Mar 22:16
    #5

    Jag ska göra egna paper-seeds att lägga i askar. Kan dem själva plantera eller slänga utan dåligt samvete plus att det blir billigt att göra själv :D

Svar på tråden Gästgåvor