• HelenB
    Äldre 19 Feb 12:28
    4251 visningar
    4 svar
    4
    4251

    Brudklänningar från JennyJoseph.se

    Jag är på klänningsjakt och ramlade över en butik på nätet som heter JennyJoseph.com. Är det någon av er som har använt er av dom? 

  • Svar på tråden Brudklänningar från JennyJoseph.se
  • Äldre 19 Feb 13:28
    #1

    Dem heter även JenJenHouse och här en tråd med massa information: www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4139413.html
    Vad jag förstått så är det många som är nöjda med sina klänningar men naturligtvis finns det dem som inte är nöjda. Det viktiga är nog att ha inställningen att den inte kommer se ut exakt som på bilden dem visar. Jag har själv beställt tärnklänningar från Dinobridals.com men har inte fått dem än :)

  • Äldre 14 Apr 14:47
    #2

    Jag rekommenderar STARKT att inte använda jenny joseph vid beställning av varor. Frakten är orimligt hög med tanke på att det tillkommer en importkostnad som de bara nämner och man måste kolla med tullverket själv för tariffer plus att storleken var helt enorm trots att jag följde storlekstabellen. Färgen var även inte i linje med vad färgkartan visade. Nu kan jag inte heller få returnera den eftersom den "tekniskt sätt" är vad jag beställde. Jag har aldrig varit så missnöjd med en sida och deras kundservice.

  • Äldre 14 Apr 21:26
    #3

    Hej.

    Jag beställde från Jjs house. Klänning, skor och schal för 1300 typ. Så tillkom frakt på nån hundring och skatten en femhunka. Allt som allt just över 2000 för hela min utstyrsel - som för övrigt passade jätte bra, både skor och klänning. Skulle lätt handla därifrån igen!

  • Äldre 16 Jun 08:58
    #4

    Har också tittat på klänningar på JJs. Vilka färger har ni valt?

Svar på tråden Brudklänningar från JennyJoseph.se