• Äldre 8 Feb 00:09
    5434 visningar
    10 svar
    10
    5434

    Någon som ska gifta sig i Piteå 2014?

    Hej! Själv ska vi gifta oss den 5/7-2014 i Öjebykyrka och ha festen i Skogsgården i Böle. Skulle vara roligt att få höra om andra som gifter sig i Piteå och vad ni har för planer mm. Hur långt ni har kommit osv. Så skriv gärna här :)

  • Svar på tråden Någon som ska gifta sig i Piteå 2014?
  • Äldre 14 Feb 23:24
    #1

    Inga Pitebor här??

  • Lovisa­Simon
    Äldre 15 Feb 00:15
    #2

    Vi gifter oss i luleå men har festen i piteå. Min blivande är pitebo och snart jag med! Vi har festen på storstrand :) Ska pyssla med inbjudningskorten till veckan :) Är på jakt efter den perfekta klänningen oxå men har ingen större brådska då vi gifter oss i 4e oktober :)

  • Äldre 15 Feb 13:53
    #3

    Hej,


    ja vi gifter oss i Piteå den 12/7-2014.


    Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf, musik, köpt brudklänning, bokat hår/smink, skickat "spara-datum-kort" (i slutet på september/början på oktober skickades de ut).


    Hu går det för dig?

  • Äldre 2 Jun 11:13
    #4

    Va kul med en Piteåbrud som också gifter sig 5/7! vi skulle också gifta oss i öjeby kyrka då men har bytt till stadskyrkan, hoppas allt går bra med planeringen!

  • Lovisa­Simon
    Äldre 10 Jun 13:10
    #5

    Hej igen!

    Jo nog har vi läget under kontroll. Vi ska borra hål i våra björkstubbar som vi sågade till i påskas (de ska bli ljusstakar), och plocka lite alkottar till pyntet.

    Kläder har vi köpt/bokat, håret växer och vi beställde hinderprövning i veckan ;)

    Carro87 och JennyJohansson, nu börjar det närma sig! Hur går det för er? 

  • Äldre 10 Jun 14:50
    #6

    Det går frammåt! börjar som få allt på plats nu...
    allt med hår och kläder och festlokal kyrka och mat.. 
    ska ta en sväng till IKEA och handla på oss lite pynt.. och sen är det att gå till bolaget och fixa drycker oxå.. sen är det "typ" klart :)
    Börjar dra ihop sig och bli väldigt spännande nu! :)

  • Äldre 11 Jun 09:04
    #7

    Klänningen från Cinderella är försenad! Lite panik, men dom säger att den ska hinna komma....

    Vi har också drycken kvar, men vi ska nog köpa från Tyskland.

    Ja det är inte länge kvar nu! Vi har sista OSA på söndag, så efter det blir det att börja med bordsplaceringen och göra klart festhäftet :)

    Vad har ni för kyrka och festlokal? Vi har Piteå kyrka och Kårhuset :)

  • Äldre 11 Jun 15:36
    #8

    Nervigt med klänningen men den komme rnog i tid ska du se :) 
    vi ska oxå vara i stadskyrkan sen ska vi äta på statt och festen blir på en privat sommarstuga vid vattnet.. hoppas verkligen på strålande väder :)

  • Äldre 12 Jun 09:30
    #9

    Jo jag tror nog den hinner komma...

    Så mysigt att vara vid vattnet :) Vädret är ju det enda man inte kan bestämma över, men jag hoppas verkligen det blir fint väder. Vi ska ha fotograferingen innan kyrkan och då ska vi vara utomhus, vet inte vad vi ska göra om det regnar... !

  • Äldre 18 Jun 22:23
    #10

    Idag har vi hämtat ut våra ringar, vi är supernöjda :) oj, nu är det nära å mycket som måste fixas ända.... i går gjorde jag en provuppsättning av håret, provade klänningen igen, barnens kostymer provades osv. till veckan blir det att provduka å lite annant smått å gott :) trevlig midsommar på er!!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig i Piteå 2014?