• blivan­debrud
    Äldre 4 Feb 18:00
    2722 visningar
    6 svar
    6
    2722

    Beställning från lightinthebox, hjälp!!!

    Hej!

    Igår beställde jag inbjudningskort, ringkudde, blomkorgar och gästbok från lightinthebox. Under respektive vara står det att varan fraktas ut omkring 2-5 vardagar, sedan ska det ta ca 5-7 dagar tills de kommer hem. När jag loggar in på min order idag står det "estimated ship date march 23". Menar dom då att det  nästan är två månader kvar tills varorna fraktas ut? kan det datumet ändras?  

    Känns så himla skumt de här. Någon som har erfarenhet av den sidan?  

  • Svar på tråden Beställning från lightinthebox, hjälp!!!
  • Äldre 4 Feb 18:07
    #1

    Det enklaste är nog att du mailar dem och frågar. De har svensk kundtjänst.

  • blivan­debrud
    Äldre 4 Feb 23:55
    #2

    Dom svarar inte när jag mailar. Jag vände mig till brölloptorget för o se om någon annan har beställt därifrån och isåfall hur fort kom varorna fram. Uppenbarligen stämmer inte deras lovade leveranstid.

  • Äldre 5 Feb 00:05
    #3

    Vi fick våra varit efter någon vecka (tre kanske) men det krånglade mest för att vi fick betala tull! Tänk på att det kan bli tullavgift. Det står ingenstans när man ser beställningen, men efteråt fick vi papper hem och kontakt per telefon.

  • Äldre 5 Feb 09:45
    #4

    Jag beställde näbbklänningar, ringkudde, blomkorgar, gästbok och brudskor därifrån. Leveranstiden var ca 1 vecka, max 10 dagar. Kvaliteten på sakerna var jättebra så vi är verkligen nöjda. Jag hoppas att du får dina saker tidigare än 23 mars. Det låter konstigt att de inte svarar på mail. Prova maila igen.

  • Äldre 5 Feb 13:53
    #5

    Jag har beställt därifrån och fått varorna snabbt, men det var skadat så skulle få nytt och så kom det aldrig så jag fick pengarna tillbaka. Relativt snabba att svara på mail, men någon dag får man nog räkna med.

  • MissK
    Äldre 5 Feb 17:34
    #6

    Jag beställde en festklänning därifrån. Fick vänta ett bra tag, någon månad eller så. Men det var jag samtidigt beredd på då den var skräddarsydd efter mina mått. Tullen kom dock som en chock. Var rätt mycket pengar, men man lär sig antar jag..

Svar på tråden Beställning från lightinthebox, hjälp!!!