• Äldre 21 Jan 17:27
    1534 visningar
    6 svar
    6
    1534

    Har sökfunktionen slutat fungera???

    Har använt sökfunktionen en hel del tidigare, men nu när jag söker kommer det upp tomt, men det går att bläddra mellan t ex 10 sidor om det är så många träffar det blivit. Någon som har samma problem?

    Eller någon som har hand om sidan som kanske ser detta och kan fixa problemet :)

  • Svar på tråden Har sökfunktionen slutat fungera???
  • Äldre 21 Jan 18:48
    #1

    Skulle ju kunna hända att någon äntligen fått tummen ur och försöker laga sökfunktionen som varit helkass i flera år Flört

    De trådar som kommer upp är oftast de äldsta och mest inaktiva om man över huvud taget får upp något vettigt alls

  • Äldre 22 Jan 14:51
    #2
    Chicita skrev 2014-01-21 18:48:05 följande:
    Skulle ju kunna hända att någon äntligen fått tummen ur och försöker laga sökfunktionen som varit helkass i flera år Flört

    De trådar som kommer upp är oftast de äldsta och mest inaktiva om man över huvud taget får upp något vettigt alls
    Haha, jag som tycker jag fått upp massor av vettigt :P. Men det kanske beror på att jag inte sökt på saker som nödvändigtvis måste vara "färska". Hoppas de löser det snart i alla fall :)
  • Aniara­4
    Äldre 22 Jan 15:17
    #3

    "Slutat fungera" antyder att den nån gång skulle ha fungerat. Vi konstaterade ju nyligen att klagomålen på sökfunktionen går tillbaka åtminstone till 2005...

    Men man kan ju hoppas som Chicita att det betyder att det faktiskt är någon som sitter och grejar med den nu, sent omsider!

  • Äldre 22 Jan 15:21
    #4
    Aniara4 skrev 2014-01-22 15:17:57 följande:
    "Slutat fungera" antyder att den nån gång skulle ha fungerat. Vi konstaterade ju nyligen att klagomålen på sökfunktionen går tillbaka åtminstone till 2005...

    Men man kan ju hoppas som Chicita att det betyder att det faktiskt är någon som sitter och grejar med den nu, sent omsider!
    Som sagt, jag har väl inte sökt på aktuella grejer helt enkelt :P
  • Äldre 22 Jan 15:50
    #5

    Ha ha, har också irriterat mig på den. Men den har väl funkat bättre? Eller så har jag helt enkelt börjat använda sidan och sökfunktionen mer.
    Googlar fram det jag vill ha på Bröllopstorget istället helt enkelt. Den hittar i alla fall oftast det jag söker här på sidan.

  • Äldre 28 Jan 11:21
    #6

    Hej hej!

    Jag har mejlat för att höra vad som har hänt och om det är så att någon jobbar med sök.
    Just nu har jag inget besked men teknik är informerade

Svar på tråden Har sökfunktionen slutat fungera???