• Äldre 17 Jan 14:50
    2471 visningar
    8 svar
    8
    2471

    Lila Brudskor


    Hej!

    Jag har ett stort problem, har hittat en jätte snygg lila brudsko på bild på internet,men kan inte hitta denn någonstans.


    Finns det någon som känner igen den, eller märket och kan hjälpe mig?!


    Tack!


     


    MVH


    Maria


     


     

  • Svar på tråden Lila Brudskor
  • Äldre 17 Jan 14:56
    #1

    Jag letar oxå efter den skon!!! Hittar ngn den så Säg gärna till :))

  • Äldre 17 Jan 15:09
    #2

    Ser ut som de skor min syster har. Både svarta och vita. Ena paret inhandlades i Paris och de andra vet jag inte. fast honhar med öppen tå...tror jag. Men lete reda på liknande skor som går att färga.

  • Äldre 17 Jan 15:30
    #3

    Hej TheD!


    Det vore jätte snällt om du ville ta reda på märket på din systers sko!


    Tack!


     

  • Äldre 17 Jan 15:32
    #4

    Skickar ett mail på en gång men jag vet inte om hon har skorna där hon bor nu ;) Troligtvis nedpackade i en låda...

  • Äldre 17 Jan 17:01
    #5

    ser ut som såna som tex matildas fest sålde som man kunde beställa i alla möjliga färger. Just det märket kunde man iaf då köpa typ på ebay och så också. 

  • Äldre 17 Jan 23:06
    #6

    Fick svar från syrran. Vita paret är från Paris men skorna finns i kartong hos våra föräldrar. De svarta är från din sko.

  • Äldre 2 Mar 21:14
    #7

    Hej! Det är mina skor och jag har bestämt mig för att sälja dem. Har ev en annan spekulant, annars får ni gärna köpa. Strl 39. Matchande satinband kan medfölja.

  • Äldre 31 Mar 07:12
    #8
    Johanna81 skrev 2014-03-02 21:14:53 följande:

    Hej! Det är mina skor och jag har bestämt mig för att sälja dem. Har ev en annan spekulant, annars får ni gärna köpa. Strl 39. Matchande satinband kan medfölja.


    Vad är det för märke på skon? Jag har strl38 så dina är nog förstora för mig. Tänkte om man fick märket är det enklare att hitta skon på nätet
Svar på tråden Lila Brudskor