• sanjag­alic
    Äldre 8 Jan 14:04
    2429 visningar
    5 svar
    5
    2429

    Rolls royce, bentley etc i skaraborgs-trakten!!!!

    Hej all där ute!

    Är på jakt efter en bil för bröllopstransport under min stora den den 6 juni 2014.

    Är ute efter en gammal modell av rolls royce, bentley etc i vit färg. Verkar lite hopplöst att hitta i skaraborgs-trakterna. Så nu undrar jag, är det någon som sitter på en sådan bil eller vet någon????
    Snälla, ge mig namn, nr, mail etc!!!!!

    Har kikat på bfm.nu och hittat en gammal rolls royce fast i mörkblå färg, den hade varit perfekt om den va i vit :(
  • Svar på tråden Rolls royce, bentley etc i skaraborgs-trakten!!!!
  • sanjag­alic
    Äldre 30 Jan 14:12
    #1

    Finns det ingen???!!!

  • Äldre 30 Jan 14:35
    #2

    Vi har bokat en royce men inte vit.

  • sanjag­alic
    Äldre 30 Jan 15:44
    #3
    Blivande frugann skrev 2014-01-30 14:35:03 följande:
    Vi har bokat en royce men inte vit.
    vilken färg har ni och vem har ni bokat den av?
  • Äldre 30 Jan 15:53
    #4

    Ha ha! Jag vet faktiskt inte vilken färg det är. En Royce i alla fall av en Denis Ying i Kvänum. Kompisen hade honom till sitt bröllop och vi gillade bilen och hans upplägg. Nu ringde ju jag mer än ett halvår innan, så vi skall höras när det närmar sig.

  • sanjag­alic
    Äldre 30 Jan 15:58
    #5
    Blivande frugann skrev 2014-01-30 15:53:18 följande:
    Ha ha! Jag vet faktiskt inte vilken färg det är. En Royce i alla fall av en Denis Ying i Kvänum. Kompisen hade honom till sitt bröllop och vi gillade bilen och hans upplägg. Nu ringde ju jag mer än ett halvår innan, så vi skall höras när det närmar sig.
    Jag har hört talas om det namnet? när sa du att ni hade bröllop? i juli? kanske man kan använda samma bil? :D eller åtminstone kolla om han känner någon i sin tur? har du något nr kanske eller mail till honom så vore det tacksamt! :)
Svar på tråden Rolls royce, bentley etc i skaraborgs-trakten!!!!