• Äldre 5 Jan 02:33
    2008 visningar
    5 svar
    5
    2008

    utomlands 2015

    hej alla, har lite frågor om någon kanske kan hjälpa:) jag och min framtida man vill gifta oss utomlands. vi har tänkt oss grekland men hur går man vidare med ideen? har någon gjort detta innan eller kommer göra de?? snälla ge oss råd!

  • Svar på tråden utomlands 2015
  • Äldre 19 Jan 02:09
    #1

    Hej vi tänkte oss Italien och jag är nog lika vilsen som du. Jag tror att det kan vara bra med en weddingplanner du kan ju googla på en sådan? Alternativ är att ta kontakt med svenska kyrkan i aten och pireus de kan ju ha tips och trix. Lycka till

  • Äldre 19 Jan 10:39
    #2

    www.perfectweddingsabroad.co.uk/destinations/ den sidan kanske ni kan hitta lite tips :) var här vi hittade vårat hotell i zell am see Österrike

  • Karro på Kreta
    Äldre 25 Feb 16:18
    #3

    Hej!!
    Ni går in på svenska kyrkans hemsida och läser om vigsel utomlands. Skulle ni välja att vigas i Chania där jag bor och hjälpt många brudpar (med bokning av florist, frisör, fotograf, transport, taverna) kontaktar ni mig. Chania är ett populärt resemål och jag vet att i sommar är det mer än 20 par som vigas här. Hör av dig om du har andra frågor. 

  • Äldre 18 Oct 21:00
    #4

    Hej

    kollade länken som Azra M delade med sig av....får jag fråga vad ni betalade?

    Hittade jättemycket spännande där....????

  • Äldre 22 Oct 21:15
    #5

    Vi bokade genom hotellet i Österrike, inte den sidan då vi tyckte det var enklare att kontakta hotellet direkt. Vi gifter oss i juni 2015, får vi se vad slutsumman slutar på :)

Svar på tråden utomlands 2015