• Äldre 4 Jan 13:09
    6440 visningar
    8 svar
    8
    6440

    Behöver tips på bra liveband till vigsel/mingel/fest i Skåne

    Vi är på jakt efter ett bra liveband/coverband i Skåne som får igång festen så det blir fullt ös.

    Jag har hört några stycken men tycker det blir för mycket amatör och dansband över det hela. 

    Är det någon som kan tipsa om ett bra band? Vi ska även ha någon som sjunger på vigsel och spela på minglet så är det någon som passar för att spela på alla tre ställena är det ju perfekt :)

    Tack! 

  • Svar på tråden Behöver tips på bra liveband till vigsel/mingel/fest i Skåne
  • Äldre 12 Jan 00:55
    #1

    Maila studio29ab.com . Kanonbra

  • Äldre 12 Jan 12:34
    #2

    Beror ju lite på var i Skåne.. .men kan varmt rekommendera Martin och Mattias. De har stor vana av bröllop och fest. De tar sig an både vigsel-musik, mingelmusik och festmusik. De har ett stall av musiker så de kan lätt anpassa till vad just ni vill ha; duo, trio, kvartett, kvintett. De har även coverbandet Bobbyflips ifall man vill ha storfest. De är stationerade i Växjö, men är det inte alltförlångt så gör de det säkert om de får milersättning också! 
    Här är deras facebook där man kan kontakta dem: www.facebook.com/pages/Martin-Mattias/357248634332023

  • Äldre 19 Feb 19:28
    #5

    Jag var på ett bröllop i somras och dom hade ett band som hette In Stereo( om jag minns rätt...) Fullt drag på dansgolvet hela kvällen och natten. Bandet hade även övat in brudparets låt, If I ain't got you med Alicia Keys! Kan varmt rekommendera dem. Nu skrev ni aldrig var ni bor/gifter er men jag tror bandet kom från Bjärred eller Lund ( som brudparet...). Borde gå att hitta på nätet. Dom spelade rock och pop, gammalt som nytt, kan ju vara bra att veta Annars kan ni söka på 123festmusik.se (eller .com... ), där man kan söka band efter tycke och smak. Lycka till!

  • Äldre 19 Feb 20:10
    #6
  • Äldre 19 Feb 22:17
    #7

    Hittade dom på nätet! www.coverbandetinstereo.se

  • Äldre 2 May 17:04
    #6

    Favoriterna har vi fastnat för. Härligt ös och bra blandning. Vet att de gjort heldagar tidigare, då jag varit med.

  • Äldre 19 Nov 14:21
    #7

    Vi har fortfarande några datum kvar inför 2015, varmt välkommen att kika in på vår site. WWW.HELDAGSKONCEPTET.SE 

    Vårt koncept är, spelning till:

    - Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar ni själva väljer)
    - Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)
    - Bröllopsvalsen efter middag
    - Livemusik med de bästa partylåtarna
    - DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna. 













    // HELDAGSKONCEPTET Crew

  • Äldre 20 Nov 16:03
    #8
Svar på tråden Behöver tips på bra liveband till vigsel/mingel/fest i Skåne