• Äldre 21 Dec 13:24
    2182 visningar
    4 svar
    4
    2182

    Tips på band?

    Någon som har något tips på live-band i närheten av Lund? Gärna pop, rock, schalger inriktat :)

  • Svar på tråden Tips på band?
  • ACap
    Äldre 21 Dec 15:20
    #1

    Vi anlitade Stämbandet, de var fantastiskt bra. Det blev ett sjukt drag på dansgolvet och de spelade blandade klassiker och lite pop/rock. Innan bröllopet var jag inte så förtjust i att betala så mycket för ett band men min man insisterade, och det är jag glad för idag. Ska man satsa på något så är det ett bra band!


    www.stambandet.com

  • Äldre 21 Dec 18:45
    #2
    ACap skrev 2013-12-21 15:20:51 följande:

    Vi anlitade Stämbandet, de var fantastiskt bra. Det blev ett sjukt drag på dansgolvet och de spelade blandade klassiker och lite pop/rock. Innan bröllopet var jag inte så förtjust i att betala så mycket för ett band men min man insisterade, och det är jag glad för idag. Ska man satsa på något så är det ett bra band!


    www.stambandet.com


    Tack för tipset! Ska kolla deras sida :) Minns du vad de tog betalt för en kväll?
  • Äldre 12 Mar 16:23
    #3

    Jag var på ett bröllop i Bjärred/Fjelie och de hade anlitat ett band som hette In Stereo, dom var mycket bra. Vi hade iaf superkul och dansade hela kvällen!

     www.coverbandetinstereo.se/

  • Äldre 6 May 20:56
    #4
    hubbabubba75 skrev 2014-03-12 16:23:57 följande:

    Jag var på ett bröllop i Bjärred/Fjelie och de hade anlitat ett band som hette In Stereo, dom var mycket bra. Vi hade iaf superkul och dansade hela kvällen!

     www.coverbandetinstereo.se/


    Tack så mycket för tipset, vi har dock redan hittat band :)
Svar på tråden Tips på band?