• Äldre 9 Dec 10:52
    7505 visningar
    10 svar
    10
    7505

    Jultävling: Tema snö


    Julen närmar sig med stormsteg!
    Ta chansen och stressa av med våra jultävlingar och vinn fina priser från Kristallrummet.se

    Ladda upp ett foto som symboliserar vinter och snö för dig.
    Motivet bestämmer du själv men du måste självklart äga rätten att publicera bilden.
    Du får ladda upp så många bilder som du vill men lägg gärna varje bild i ett eget inlägg
    Skriv en kort motivering varför du har valt bilden och varför du vill vinna det vackra armbandet Villkorslös Kärlek

    Tävlingen pågår t.om midnatt 11/12.
    Vinnaren meddelas i tråden den 12/12 och en ny tävlingstråd kommer att komma upp i samband med det

    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Jultävling: Tema snö
  • Mustik­ka
    Äldre 9 Dec 20:33
    #1



    Jag och min vän Sara en vinterdag. 
    Denna härliga men iskalla vinterdag gav oss massa D vitamin från solen och rosiga kinder utan rouge. En kopp varm choklad värmde gott och älskade hunden Bobbi njöt i fulla drag av att umgås med oss. En dag att minnas länge och en motivation till att trotsa kylan och gå ut i det vackra vädret. 
  • Äldre 9 Dec 20:58
    #2


    Detta 'är vackra Enköping i vinterskrud. Kortet togs på en lunchrast och jag fick bylta på mig massor. Det var cirka -17 grader ute och jag hade bara tunna vantar för att kunna fota. Jag vill vinna armbandet för att ge till min kära kollega som alltid ställer upp för mig. Och som älskar smycken. 
  • Äldre 9 Dec 20:59
    #3


    Och så ett till kort, barar för att jag är så nöjd med kortet. 
  • Äldre 10 Dec 17:20
    #4


    Äntligen är det vinter och snö,
    jag hoppas det dröjer länge til tö,
    ett arband jag redan har,
    men klapp till syster är ej klar.

    Ett armband i kristall,
    skulle kunna få henne på fall. 
    Något i hennes stil,
    leder förhoppningsvis till ett smil.

  • Äldre 11 Dec 09:49
    #5

    storebror och lillebror redo för snön i backarna:)


  • Äldre 11 Dec 09:52
    #6

    varöfr jag valde denna bild är för det första barnen säger när första snön faller är nu kan vi åka skidor:)
    jag vill vinna armbandet för att ge till min ena tärna som alltid har ställt upp för mig när jag har det svårt.. 

  • Aniara­4
    Äldre 11 Dec 23:51
    #7

    Här är en i en serie kyliga vinterbilder som jag tog när jag just fått min kamera i julklapp. Vintern kan vara väldigt vacker på bild, men ack så kall och ruggig!
    Villkorslös kärlek har jag redan (nå, helt villkorslös är väl ingen kärlek utom möjligen föräldrars till sina barn), men jag skulle gärna vilja ge ett fint smycke till min bästa vän som var ett oumbärligt stöd under bröllopet och som har oturen att fylla år precis vid jul och alltid bli bortglömd!


  • Äldre 12 Dec 10:22
    #8

    Tack för era fina vintriga bilder Solig
    Det är något visst med vintern ändå. Det må vara kallt och man kanske mumlandes och svärandes skottar uppfarten för femtisjunde gången- men det glömmer i vart fall jag gärna bort när jag ser hur otroligt vacker vintern är.
    Dagens vinnare är:


    Sjörå skrev 2013-12-09 20:58:07 följande:


    Detta 'är vackra Enköping i vinterskrud. Kortet togs på en lunchrast och jag fick bylta på mig massor. Det var cirka -17 grader ute och jag hade bara tunna vantar för att kunna fota. Jag vill vinna armbandet för att ge till min kära kollega som alltid ställer upp för mig. Och som älskar smycken. 
    Ett stort grattis till dig! Solig
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer så kommer vinsten till dig. Jag måste dock ha det inom en vecka annars går vinsten vidare
  • Äldre 12 Dec 10:24
    #9

    Håll koll för det kommer snart upp en ny Jultävling där du har chans att vinna fler vackra smycken Solig

  • Äldre 21 Dec 18:18
    #10

    Missa denna, men har knappt haft nån snö å nu har vi ingen snö alls =(

    Så ni som har snö, skicka lite till ume nu till jul =)
    Det skulle vara den bästa vinns man kunna vinna =)

Svar på tråden Jultävling: Tema snö